Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مردم مومن و ولايت مدار استان کهگیلویه و بویراحمد برای دفاع از مظلومان عالم به خيابان ها آمده و خشم و انزجار خود را از رژيم غاصب صهيونيستی ابراز کردند.

 

خبرگزاری شبستان/ یاسوج: مردم مومن و ولايت مدار استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (17 آذر) همزمان با مردم سراسر کشور پس از خطبه های نماز دشمن شکن جمعه با حضور گسترده خود در راهپيمایی حمایت از بیت المقدس، ضمن لبيک به ندای رهبری، بار ديگر برای دفاع از مظلومان عالم به خيابان ها آمدند و با سر دادن شعار ضد استکباری، خشم و انزجار خود را از رژيم غاصب صهيونيستی ابراز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مردم غیور کهگیلویه و بویراحمد به صورت گسترده در این راهپیمایی شرکت کردند و با شعارهای کوبنده و انقلابی خود و فرياد مرگ بر آمريکا، مرگ بر اسرائيل سر دادند، تا بار ديگر ضمن ابراز انزجار نسبت به جنايات رژيم صهيونيستی، حمايت قاطع خود را از مردم مظلوم و بی پناه فلسطين اعلام کنند.

امروز ندای آزادی قدس شريف در فضای شهرها و روستاهای استان استان کهگیلویه و بویراحمد طنين انداز شد تا رژيم اشغالگر قدس بداند، فلسطين تنها نيست و فرياد مظلوميت و آزاديشی در اقصی نقاط ايران اسلامی و کشورهای مسلمان شنيده می شود و هرگز در مبارزات حق طلبانه تنها نخواهد ماند.

 

در راهپيمایی حمایت از بیت المقدس به عنوان سرزمین مادری مردم فلسطین، جلوه های بديعی از همبستگی، دلدادگی، حمايت و ايثار و پشتيبانی از کودکان و مظلومان فلسطينی در قالب شعارهای انسان دوستانه و نيز انزجار و خشم از جنايات ددمنشان صهيونيسم ديده می شد.

بنابراین گزارش، راهپیمایان در یاسوج به عنوان مرکز کهگیلویه و بویراحمد پس از اقامه نماز جمعه خشم و انزجار خود را با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس» از تعیین بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس ابراز کردند.

 

حجت الاسلام سیدجواد خاضع، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگاران، گفت: مسئله فلسطين مربوط به يک جمعيت خاص يا ملت عرب نيست، بلکه متعلق به همه مسلمانان است.

وی در ادامه، اظهار داشت: ملت فهيم و با بصيرت ايران اسلامی هر ساله با شرکت در راهپيمایی روز جهانی قدس بر عظمت روز قدس می افزايند و اکنون که رئیس جمهور آمریکا قدس را به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کرده، می طلبد که حمایت از ملت مظلوم و آرمان های آن دوچندان شود.

 

خاضع یادآور شد: ملت مقاوم و استکبار ستيز ايران، آرمان آزادی قدس شريف و حمايت همه جانبه از مقاومت اسلامی در سرزمين ‌های اشغالی و نيز سوريه و لبنان و تلاش برای محو غده سرطانی اسرائیل را اولويت نخست جهان اسلام می داند.

این مسئول فرهنگی و تبلیغی با بیان این که مقاومت ملت فلسطين محدود به يک ملت، مذهب و يا گرايش خاص نیست، ابراز داشت: گرچه مبارزان مسلمان در اين مقاومت پيشتاز هستند، ولی همراهی با ملت مظلوم فلسطين مبتنی بر يک حرکت و جريان اسلامی پايه گذاری شده است.

 

وی حمايت از اين ملت مظلوم را يک باور انسانی و آزمونی برای مدعيان حقوق بشر دانست و اضافه کرد: حمایت از ملت فلسطین و آرمان های آن، باعث تقويت جبهه مبارزه با استكبار، صهيونيسم و وحشت از وحدت مسلمانان شده و دسيسه‌ های شيطاني آ‌ن ها را برملا می ‌كند.

 

پایان پیام/82

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۹۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی با بیان اینکه گفتمان و تفکر انقلاب اسلامی ایران امروز در جهان فراگیر شده است و جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است، گفت: امر وز جهان به حقانیت گفتمان و آرمان فلسطین تاکید دارد و قشر نخبه جهان برعلیه رژیم غاصب اسرائیل و حامیان آن به پا خواسته است.

وی با اشاره به خیزش دانشگاهیان نقاط مختلف آمریکا، افزود: تاکنون بیش از ۲ هزار نفر در دانشگاه‌های آمریکا و کشورهای اروپایی دستگیر شده اند در حالی که تنها درخواست دانشجویان عدم کشتار مردم بی‌گناه غزه است اما آنان به خوابگاه‌های دانشجویی شبانه حمله کرده و دانشجویان را با دستبند می‌برند که جلوه واقعی حقوق بشر آمریکایی است.

خاتمی ادامه داد: دشمنان ادعای حقوق بشر دارند و در آمریکا به ۷۰ دانشگاه با نیروی نظامی حمله ور شده‌اند، در صورتی که در مجامع حقوقی، نیروهای نظامی و انتظامی حق ورود به مراکز علمی را ندارد.

امام جمعه زنجان با اشاره به ۱۸ اردیبهشت و امضای برجام، گفت: آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد، در همین برجام آمده بود که اگر آمریکا به تعهدات خود عمل نکند، ایران مجاز است به تعهداتی که داده عمل نکند و قدم به قدم عقب نشینی کند بنابراین اگر قرار بر این بود که کشور مقابل به تعهدات خود عمل کرد ایران نیز به تعهدات خود عمل کند.

خاتمی افزود: این اقدام ایران مقابل آمریکا یعنی ایستادگی در برابر طاغوت بود و در مجلس، وزارت خارجه، سازمان نیروی انرژی هسته‌ای نوشته شده است، اگر آنان متعهد به تعهدات خود نشوند ما یک قدم بیشتر از قول‌هایی که داده‌ایم پیشروی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه آمریکا و هم‌پیمانانش به عهد خود وفا نمی‌کنند و در طول ۴۰ سال نیز این بدعهدی خود را نشان داده بودند، ادامه داد: آمریکا با خارج شدن از برجام در سال ۹۷ به دنبال این بود که ایران را به زانو درآورده و بار دیگر سلطه خود را بر ما حاکم کند، این در حالی بود که ایران از وابستگی کامل در دوران طاغوت به قدرت برتر خاورمیانه تبدیل شده بود.

خاتمی با اشاره به روز جهانی صلیب سرخ و هلال‌احمر گفت: ایران در این رابطه با تمام قدرت در سطح منطقه در حال نقش‌آفرینی است در خدمات رسانی مؤثر بوده است.

کد خبر 6095706

دیگر خبرها

  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است
  • هفت گوهر نایاب زاگرس در خطر انقراض
  • پلیس مفتخر به حمایت مردم فهیم و انقلابی است
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • استمرار جمعه‌های خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ایروانی: آمریکا تنها مانع تحقق آرمان شریف مردم فلسطین است