Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: امام جمعه کرمانشاه، با اشاره به اقدام ترامپ مبنی بر معرفی شهر قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، گفت: این اقدام آخرین تیر در ترکش استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز(17آذر) در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه با دعوت خود و همگان به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: تقوا انسان را از اشتباه مصون نگه می دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه انسان های متقی همواره سعی دارند بر اساس عمل به دستورات الهی پیش بروند، ابراز کرد: انسان های باتقوا در این راه همواره دغدغه دارند که بتواند در راه مستقیم حرکت کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، با اشاره به اقدام ترامپ مبنی بر معرفی شهر قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: این اقدام آخرین تیر در ترکش استکبار جهانی است.

 

به گفته امام جمعه کرمانشاه، همانطور که امام خمینی (ره) چندین سال پیش فرمودند که رژیم صهیونیستی چه بلاهایی سر اسلام می آورد در حال حاضر شاهد وقوع فرمایشات صادقانه ایشان هستیم.

 

آیت الله علما، با بیان اینکه داشتن بصیرت و آگاهی می تواند در شناخت رژیم کودک کش اسرائیل به ما کمک کند، افزود: جریانات تکفیری داعش زائیده استکبار جهانی است.

 

وی اضافه کرد: باید بدانیم اظهارات ترامپ درباره قدس و قرار دادن آن به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی دهن کجی به بیش از یک میلیارد و 700 میلیون مسلمان است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، با توکل بر خدا در برابر ناراحتی ها تأکید کرد و افزود: امام راحل در زمان حمله صدام فرمودند که دیوانه ای سنگی در چاه انداخته و باید بردبار باشیم.

 

آیت الله علما، خاطرنشان کرد: سرمایه بزرگ امام راحل کتاب و عترت بود که توانست با تأسی از آن ها دشمنان را به زانو درآورند.

 

خطیب نماز جمعه کرمانشاه، بر حفظ وحدت در برابر دشمنان تأکید داشت و ادامه داد: دشمن بر روی دانشگاه ها و حوزه ها که مرکز فکری اجتماع است تمرکز داشته و باید در این زمینه مراقب باشیم.

 

وی تغییر پایتخت اسرائیل به شهر مقدس قدس را از روی عصبانیت رژیم صهیونیست در پی نابودی داعش عنوان کرد و گفت: باید در برابر رژیم کودک کش و وابستگان قدرت های فرعونی ایستادگی کنیم.

 

آیت الله علما، یادآور شد: تغییر  پایتخت رژیم صیونیستی ناشی از ناتوانی و عجز است که استکبار باید از این اقدام نابه خردانه خود بترسد.

 

پایان پیام/477

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۰۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابینه نتانیاهو هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد/ طبقه متوسط در حال نابودی

به گزارش قدس آنلاین، «یائیر لاپید» رهبر ائتلاف مخالفان در کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی در پیامی توئیتری با انتشار تصویری از میزان افزایش قیمت کالاهای اساسی در سرزمین های اشغالی، به کابینه حاکم اعتراض کرد.

وی نوشت: قیمت ها در حال افزایش و طبقه متوسط در حال نابودی است، کابینه هزینه های زیادی را به ما تحمیل می کند و اگر نرود، افزایش قیمت ها ادامه خواهد داشت.

گفتنی است؛ بحران اقتصادی رژیم صهیونیستی به مهاجرت معکوس صهیونیست ها از سرزمین های اشغالی دامن زده است. صهیونیست ها که با وعده زندگی بهتر، از کشورهای دیگر به فلسطین اشغالی مهاجرت کردند، به دروغ بودن وعده های تل آویو پی بردند.

اگرچه آمریکا و بسیاری از پایتخت های غربی تلاش دارند تا با دادن وام و کمک های مالی بلاعوض جلوی فروپاشی اقتصاد رژیم صهیونیستی را بگیرند، اما از بین رفتن محصولات کشاورزی و تعطیلی صنایع، کاهش درآمدهای حوزه گردشگری و نبود نیروی کار که اغلب مهاجران فلسطینی یا مهاجرانی از دیگر کشورها بودند، به بحران اقتصادی این رژیم دامن زده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • هشدار به پیمانکاران پسماند پایتخت درمورد بکارگیری کارگران زیر ۱۸ سال
  • تل‌آویو به شکست سامانه‌های آمریکا دربرابر موشک ایرانی اعتراف کرد
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد
  • داعش مسئول حمله به نمازگزاران هرات
  • کابینه نتانیاهو هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد/ طبقه متوسط در حال نابودی
  • وزیرخارجه اردن: نباید اجازه داد نتانیاهو منطقه را به نابودی بکشاند
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • وزیرخارجه اردن:نباید اجازه داد نتانیاهو منطقه را به نابودی بکشاند