Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-02@02:55:30 GMT

خبرخوش برای سربازان دارای مدرک کتابداری

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۰۳۴۵

خبرخوش برای سربازان دارای مدرک کتابداری

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز، سردار امیرحسین یاوری با اشاره به تفاهم‌نامه اخیر میان نیروی انتظامی با نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اظهارکرد: یکی از موارد مطرح شده در این تفاهم‌نامه موضوع سربازان دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری در رشته کتابداری و رشته‌های مرتبط با آن بود.


وی ادامه داد:‌بر این اساس طی هماهنگی‌های انجام شده با نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور سربازانی که دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری در رشته کتابداری یا دیگر رشته‌های تابع آن باشند، می‌توانند دوران سربازی خود را به عنوان کتابدار و مسئول کتابخانه در رده‌های مختلف نیروی انتظامی سپری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون تربیت و آموزش ناجا درباره اینکه آیا ممکن است به این افراد کسرخدمت یا معاوفیت داده شود، اظهارکرد: کسرخدمت یا معافیت از سربازی ضوابط خود را دارد و این موارد را شامل نمی‌شود، اما نیروی انتظامی به منظور استفاده بهینه از توانمندی‌های سربازان این افراد را در رده‌های مورد نیاز و مرتبط با تخصص خود به‌کارگیری خواهد کرد.

به گفته یاوری، سازوکار جذب این سربازان به زودی اعلام و اجرایی خواهد شد.

سردار یاوری اوایل این هفته از هدف‌گذاری این نیرو برای ترویج کتابخوانی و احداث کتابخانه در کلانتری‌ها خبر داده بودکه به نظر می‌رسد تصمیم اخیر نیز در همین راستا اتخاذ شده باشد.

 

میزان

2025

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۰۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب مانعی برای پیشرفت نیست

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، مردم و طلاب حوزه‌های علمیه بندرعباس با حضور در حوزه علمیه مدرسه النبی با برپایی تجمعی از طرح نور فرماندهی انتظامی حمایت کردند.

تجمع کنندگان با سردادن شعارهایی حمایت خود را از طرح نور که با هدف حفاظت از حریم حجاب و عفاف و مقابله با هنجار شکنی در حال اجراست، اعلام کردند.
 
شرکت کنندگان در این تجمع خواستار ترویج هر چه بیشتر فرهنگ عفاف و حجاب و تلاش برای گسترش آن در جامعه شدند.
  
 حجت الاسلام والمسلمین حقیقی مدیر حوزه علمیه هرمزگان در این تجمع با بیان اینکه مسئله عفاف و حجاب یکی از ضرورت‌های جامعه است، گفت: لازم است همه اقشار و صنوف مختلف جامعه در این امر به کمک نیروی انتظامی بشتابند.
 
وی افزود: نیروهای خدوم و انقلابی انتظامی که در همه صحنه‌ها به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند، این بار هم با اجرای طرح نور به موضوع عفاف و حجاب به عنوان دغدغه آحاد مردم ورود کردند.
 
حجت الاسلام والمسلمین حقیقی با بیان اینکه مسئله عفاف و حجاب یکی از ضرورت‌های جامعه است، افزود: لازم است همه اقشار و صنوف مختلف جامعه در این امر به کمک نیروی انتظامی بشتابند.
 
وی چادر برای زنان را یک زینت برشمرد و گفت: حجاب مانعی برای پیشرفت نیست و در کنار عفت و پاکدامنی زنان، مردان هم باید غیرت داشته باشند.
 
فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان هم گفت: ما برای دفاع از ارزش‌هایی که شهدای ما جان خود را در راه آن فدا کردند، سوگند یاد کرده ایم.
 
سردار جاویدان افزود: اگر همه دستگاه‌ها به وظیفه و مسئله اجتماعی و فرهنگی خود در این زمینه عمل کنند، عفاف و حجاب در جامعه نهادینه می‌شود.
 
وی با اشاره به گردش پذیر بودن هرمزگان گفت: هر کسی در هر صنف و جایگاهی باید برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و جلوگیری از بی حجابی تلاش کنند.
 
فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: وعده صادق سند معتبری در تاریخ ایران است که ابهت رژیم کودک کش صهیونیستی که خود را پنجمین ارتش مقدر دنیا معرفی می‌کند، فرو ریخت.
 
پس از سخنان سردار جاویدان، مردم ولایت‌مدار بندرعباس با شعارهای «نیروی انتظامی حمایت حمایت»، «سردار قهرمان ما تشکر تشکر» و «پلیس فداکار تشکر تشکر» از مواضع سردار و اقدامات فراجا در اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) قدردانی کردند.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست
  • بافق دارای بالاترین میزان تراکم دانش آموزی در استان یزد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است