Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما  به نقل از روزنامه ملی گازته، تمل کارا ملا اوغلو رهبر حزب سعادت، مردم ترکیه را به تظاهرات علیه رژیم صهیونیستی، مقابله با فرمان رئیس جمهور آمریکا و حمایت از قدس شریف فرا خواند.
کارا ملا اوغلو تاکید کرد برای مقابله با فرمان ترامپ درباره انتقال سفارت این کشور از تل آویو به قدس، باید دولت ترکیه روابط همه جانبه خود را با اسرائیل بطور کامل قطع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رهبر حزب سعادت ضمن اشاره به سخنان رجب طیب اردوغان که قبل از صدور فرمان ترامپ درباره قدس گفته بود؛ «اگر ترامپ این فرمان را رسما اعلام کند، ترکیه روابط دیپماتیک با اسرائیل را قطع خواهد کرد»، افزود: دولت ترکیه باید بلادرنگ همکاری سیاسی، تجاری، نظامی، فرهنگی، اجتماعی و همه نوع همکاری با اسرائیل را قطع و قراردادهای دوجانبه را لغو کند. فرمان ترامپ درباره قدس به منزله ریختن بنزین روی آتش در منطقه است و نتایج وخیمی در بر خواهد داشت. از همه برادران و خواهران در خواست می کنم که روز یک شنبه ساعت 13در «ینی کاپی» استانبول در میتینگ عظیم حمایت از قدس شرکت کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۰۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیدان: مشتاقانه منتظر محاکمه مقامات اسرائیل هستیم

وزیر خارجه ترکیه نوشت: مشتاقانه منتظر روزی هستیم که عاملان قتل عام ملت فلسطین در مقابل قانون جواب پس بدهند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، هاکان فیدان وزیر خارجه ترکیه در پاسخ به اظهارات مقامات اسرائیلی علیه رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه گفت: امروز دیگر نقاب از چهره سیاستمداران اسرائیلی که اقدام به گستاخی علیه رهبر کشورمان کرده اند، برداشته است. مشتاقانه منتظر روزی هستیم که عاملان قتل عام ملت فلسطین در مقابل قانون جواب پس بدهند.

وی در حساب خود در فضای مجازی نوشت: ترکیه در کنار ملت فلسطین قرار دارد و به تلاش برای محاکمه عاملان قتل عام مردم غزه ادامه خواهد داد.

وزیر خارجه ترکیه ادامه داد: مقامات اسرائیل به زیر پا گذاشتن حقوق بین الملل و ارزش های انسانی ادامه می دهند که این موضوع از سوی افکار عمومی جهانی محکوم می شود.

همچنین فیدان در دیدارش با آنتونی بلینکن همتای آمریکایی در ریاض عربستان، بر پایان هرچه سریعتر قتل عام در غزه و لزوم فشار بر اسرائیل تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
  • فیلم لحظه حمله و درگیری خونین گردشگر ترکیه‌ای با یک اسرائیلی
  • عملیات شهادت طلبانه یک گردشگر ترکیه ای به پلیس اسرائیل | ویدئو
  • یک گردشگر ترکیه ای با چاقو یک نظامی اسرائیلی را در قدس زخمی کرد
  • فیدان: مشتاقانه منتظر محاکمه مقامات اسرائیل هستیم
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • ترکیه خواستار تشکیل پرونده دیوان کیفری بین‌المللی علیه اسرائیل شد