Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - دختران بسکتبالیست تیم تیروژ کردستان در پایان دور برگشت پلی آف مسابقات لیگ دسته یک دختران کشور نفت مسجد سلیمان را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، دور برگشت مرحله پلی آف مسابقات بسکتبال لیگ دسته یک بانوان کشور با برتری نماینده کردستان پایان یافت.

این مرحله با حضور تیم های سپنتا جنوب شرق تهران، سفیر آفتاب پارس، نفت مسجد سلیمان، دانشگاه الزهرا، پیروان شهدای خورگو، تیروژ کردستان، سلامی تهران و دانشگاه آزاد شهرکرد برگزار شد که در مرحله برگشت پلی آف  با هم به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دختران بسکتبالیست تیم تیروژ کردستان در این دیدار حساس به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان رفت و با شکست ۷۰ بر ۶۰ این تیم به یک چهارم نهایی صعود کردند.

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات بسکتبال لیگ دسته یک دختران کشور با اعلام فدراسیون در اواخر آذر ماه آغاز می شود. 

در این مسابقات منا بایکار سرپرست، ژاله جلویزانی مدیر فنی، سروه ضرغامیان سرمربی و ادیبه ویسی به عنوان مربی، تیم تیروژ کردستان را هدایت و همراهی می کنند.

در پایان رقابت های لیگ دسته یک کشور دو تیم به مسابقات دسته برتر صعود خواهند کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۱۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ دیدار ملوان و سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به میزبانی ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.
براساس قرعه‌کشی برنده بازی سپاهان و ملوان در مرحله یک‌چهارم نهایی، در بازی نیمه‌نهایی به مصاف برنده بازی تیم‌های گل‌گهر سیرجان و هوادار خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال