Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-28@14:50:13 GMT

گردش حساب میلیاردی برخی قاچاقچیان لب مرز

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۲۹۷۶

دادستان نظامی کردستان بزرگی مقابله با قاچاق کالا را یکی از محورهای برنامه پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح برشمرد و گفت: با همکاری مرزبانی استان به طور خاص بررسی آسیب‌های مقابله با قاچاق و راهکارهای مقابله با جرایم مرتبط با قاچاق کالا و قاچاقچیان در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش شریان نیوز،به نقل از میزان، مجتبی شیرود بزرگی دادستان نظامی کردستان با تاکید بر اتخاذ تدابیر مدیریتی و کنترلی برای مقابله با جرائم گفت: فرماندهان در برخورد با جرایم و ناهنجاری‌ها در سطح یگان‌های مستقر در استان، همکاری درخور تحسینی داشته‌اند که آمار کاهش جرم گویای این مطلب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی مقابله با قاچاق کالا را یکی از محورهای برنامه پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح استان کرمانشاه برشمرد و خاطرنشان کرد: با همکاری مرزبانی استان به طور خاص بررسی آسیب‌های مقابله با قاچاق و راهکارهای مقابله با جرایم مرتبط با قاچاق کالا و قاچاقچیان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در این برنامه پیشگیرانه به دنبال علت قاچاق نیستیم بلکه باید ببینیم چه آسیب‌ها و چالش‌هایی در راستای مبارزه با قاچاق برای مأمورین عمل‌کننده، وجود دارد.

دادستان نظامی استان کردستان با بیان اینکه برای صیانت از نیروها باید زمینه‌ بوجود آمدن این آسیب‌ها را بین ببریم گفت: گردش حساب هفتگی برخی قاچاقچیان به چند میلیارد می‌رسد لذا حاضرند با پرداخت رشوه‌های کلان زمینه آلودگی افراد را فراهم آورند.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۲۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

سردار جلیل موقوفه ئی با بیان اینکه محور این طرح نظارت و پایش انبار‌ها و محل‌های دپوی کالا ها بود گفت : کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی و رابطان این پلیس در زمان ۷۲ ساعته‌ی اجرای طرح ، با استفاده از ظرفیت‌های منابع و مخبرین و رصد بانک اطلاعاتی، با کنترل نامحسوس مکان‌های تحت رهگیری و اطمینان از صحت گزارشات واصله پس از هماهنگی قضائی به همراه تیمی از کارشناسان ادارات صمت، تعزیرات و بازرگانی وارد عمل شدند.

وی افزود : در این بازرسی ها که در حوزه لوازم خانگی و آشپزخانه، ابزار آلات صنعتی، انواع لوازم آرایشی بهداشتی، انواع سوخت موتورسیکلت سنگین، لوازم یدکی خودرو انجام شد کالاهای قاچاقی به ارزش ۷۳ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال کشف و در این رابطه ۹ نفر دستگیر و و ۴ دستگاه وسیله نقلیه توقیف شد 

فرمانده انتظامی استان از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • نحوه مقابله با چک‌های برگشتی: راهنمای جامع
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • کشف ۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی
  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد