Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@15:00:29 GMT

تیم صنعت نفت آبادان در آستانه انحلال!

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۳۰۴۲

تیم صنعت نفت آبادان در آستانه انحلال!

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب دیدار عقب افتاده لیگ برتر باید به مصاف پرسپولیس تهران بروند.

امروز «جمعه» خبر رسید که بازیکنان صنعت نفت به دلیل پرداخت نشدن مطالبات خود از سوی مسئولان این باشگاه به نشانه اعتراض از حضور در تمرینات امتناع کردند.

این در حالی است که بازیکنان بین ۳۵ تا ۴۰ درصد از قرار داد فصل گذشته خود را طلب دارند و در این فصل نیز تنها به طور میانگین ۲۰ درصد دریافتی داشته اند و با توجه به اینکه هیچ پاسخ مثبتی از سوی مسئولان دریافت نکردند، از حضور در تمرینات خود داری نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وعده‌هایی نیز در مورد رفع مشکلات مالی پس از دیدار این تیم در هفته پانزدهم به بازیکنان صنعت داده شده بود که در واقع این اعتصاب نشانگر آن است که هیچ مشکلی را مسئولان نتوانسته اند برطرف کنند و حتی امروز نیز بازیکنان در محل تمرین حاضر شدند، اما هیچ یک از مسئولان پاسخگوی مشکلات این بازیکنان نبوده است.

بعد از اعتصاب بازیکنان، صفحه اینستاگرام منتسب به باشگاه نفت آبادان خبر از استعفای علی عیسی زاده مدیرعامل این باشگاه داد.

انتهای پیام/

مدیرعامل نفت آبادان استعفا کرد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۳۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز پایانی هفته بیست و پنجم لیگ برتر با برگزاری ۵ دیدار در حال پیگیری است.

هوادار2 - صنعت نفت آبادان یک

داور: امیرسامان سلطانی

اخراج:

گل: طالب ریکانی (20)پنالتی برای نفت آبادان/ داریوش شجاعیان(25) کریم اسلامی(28) برای هوادار

-------------

مس رفسنجان صفر  - گل گهر سیرجان صفر

داور: سیدرضا مهدوی

اخراج:

گل:

-------------

ذوب‌آهن اصفهان صفر  - نساجی مازندران صفر

داور: مرتضی منصوریان

اخراج:

گل:

-------------

آلومینیوم اراک صفر - فولاد خوزستان صفر

داور: یاسر همرنگ

اخراج:

گل:

-------------

استقلال خوزستان صفر  - ملوان بندرانزلی صفر

داور: کوپال ناظمی

اخراج:

گل:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک
  • گزارش زنده: هوادار ۰- صنعت نفت ۰
  • مصاف صنعت نفت آبادان و هوادار تهران
  • ساعت پخش زنده بازی هوادار و صنعت نفت آبادان‌ + پخش آنلاین
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود