Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویسی از سمت خود در استقلال خوزستان پس از شکست مقابل صنعت نفت آبادان استعفا کرد.

طرفداری- استقلال خوزستان در 2 سال اخیر با مشکلات فراوان مالی روبه‌رو بوده و حتی در مقاطعی از فصل هزینه برای انجام سفرهای این تیم با مشکلات بسیار زیادی تأمین شده است. بعد از شکست استقلال خوزستان مقابل صنعت نفت با توجه به مشکلات موجود عبدالله ویسی سرمربی این تیم تصمیم به استعفا گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گفتگو با فارس، ویسی در مورد اینکه آیا مسئولان باشگاه واکنشی به استعفای او داشته‌اند عنوان کرد:

بله استعفایم برای بازیکنان، مسئولان باشگاه و هواداران مهم بود و دیدید در این مدت چقدر به من پیام دادند و درخواست کردند به خاطر فوتبال خوزستان بازگردم اما من به خاطر فوتبال خوزستان استعفا دادم تا شرایط از این بدتر نشود. باید وضعیت را درست کنم تا بتوانیم کارمان را بدون مشکل انجام دهیم و با تمرکز لازم در نیم فصل دوم به میدان برویم. تراکتورسازی حریف ما در مرحله یک چهارم جام حذفی است آنها قرار است 6، 7 بازیکن جدید بگیرند و این در شرایطی است که 7، 8 بازیکن خواستار جدایی از جمع ما هستند. در این شرایط من چطور تیمم را به میدان بفرستم تا بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم به هر حال ما نماینده استان هستیم و نتایج ما آبروی استان است.

وی در ادامه یادآور شد:

در خوزستان آب و هوا نداریم، گردوخاک را تنفس می‌کنیم و هنگام باران سرب و خاک روی سرمان می‌ریزد، درآمد خوبی هم وجود ندارد در این شرایط تنها خوشی مردم فوتبال است. من می‌خواهم در شرایطی برگردم که بتوانم کمکی انجام دهم. در این مدت حتی یک ریال هم نگرفتم و تمام تلاشم را کردم ولی این طور نمی‌توان کار را پیش برد. 

ویسی در مورد اینکه آیا خواستار عملی شدن تعهدات است، اظهار داشت:

به تعهداتی که داده شده باید جامه عمل بپوشانم من اینجا نیامده‌ام تا تیم بیفتد و مردم ناراحت شوند ما می‌خواهیم باعث خوشحالی مردم شویم. جوانان زیادی بازی‌ها را آنالیز می‌کنند و عده‌ای هوادار هستند باید باعث شادی مردم شویم نه اینکه نتایجی بگیریم که روی اعصاب آنها برویم. 

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه از سال قبل بازیکنان و کادر فنی این تیم بارها اعتصاب کرده‌اند و این مسائل استعفا و اعتصاب به دلیل تکرار فراوان کمی غیرقابل باور شده است، گفت:

بله این مسأله لوث شده است ولی من نه فیلم بازی کردم و نه چیز دیگری. یک ریال دریافت نکردم و از سالی که استقلال خوزستان قهرمان شد طلبکار هستم و پولم را نداده‌اند. هر پولی هم که داده شد بین بازیکنان تقسیم کردیم. حرف‌هایی که این بار زدم جدی است و اصلاً شوخی ندارم. به هر حال این آبروی فوتبالی من است. ما آبرویمان را ذره ذره جمع کردیم و نیاز به کمک داریم تا بتوانیم تیم را سرپا کنیم. وقتی عبدالرضا موسوی مالکیت کارخانه گروه ملی را بر عهده گرفت 20 هزار نفر خوشحال شدند چرا که این تعداد آدم از فعالیت این کارخانه کسب روزی می‌کنند. باید هیأت مدیره باشگاه تشکیل شود و تصمیمات درستی بگیرند. شما ببینید ما طی 10 هفته 7 امتیاز گرفتیم اما از زمانی که موسوی آمد طی 4 هفته 7 امتیاز کسب کردیم. این مسأله نشان می‌دهد که اعلام چنین خبری از لحاظ روانی روی بازیکنان تأثیر گذاشته است و آنها امیدوار شده‌اند در شرایطی که پول زیادی به اعضای تیم پرداخت نشد. 

ویسی در مورد اینکه موسوی چه واکنشی به استعفایش داشته است تصریح کرد:

من با موسوی رفت و آمد خانوادگی دارم و ما از کوچکی با یکدیگر بزرگ شده‌ایم او خیلی صریح و بدون تعارف با من صحبت می‌کند. او فقط به من گفت بیخود کردی استعفا دادی و رفت.

وی در رابطه با اینکه آیا طلب بازیکنان پرداخت خواهد شد تصریح کرد:

خیلی از اعضای تیم طلبکار هستند میثم دورقی و چند تن دیگر از بازیکنان از سال‌های گذشته طلب دارند البته قولی که ما به بازیکنان دادیم در زمانی بود که موسوی در باشگاه حضور نداشت. قرار شد 30 درصد در ابتدا به بازیکنان بدهیم، 10 درصد در هفته دهم و 20 درصد در نیم‌فصل به ‌آنها پرداخت شود. یعنی با این حساب باید در نیم‌فصل 60 درصد به بازیکنان پول پرداخت شود. من دیگر نمی‌توانم به بازیکنان بگویم منتظر باشند تا تولید کارخانه خوب شود و پول برسد. واقعاً دیگر نمی‌توانم به آنها قولی بدهم. 

سرمربی تیم استقلال خوزستان در رابطه با اینکه آیا او در تمرینات حاضر نمی‌شود، تصریح کرد:

خیر. مکوندی و لوینیان خیلی محکم و قوی تمرینات را دنبال می‌کنند تا هیأت مدیره باشگاه تشکیل شود تا ببینیم مسئولان باشگاه و عبدالنبی شولی سرپرست باشگاه چه اقدامی می‌کنند. البته موسوی در حال حاضر خارج از کشور حضور دارد. 

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد:

من در شرایطی استقلال خوزستان را ترک کردم که تیم بهترین وضعیت را داشت اما در بدترین شرایط بازگشتم امیدوارم وضعیت ایده‌آل شود. امسال اگر تیم بماند می‌گویند کار بزرگی انجام دادی ان‌شاءالله این اتفاق بیفتد اما من دوست دارم کارهای بزرگی را رقم بزنیم و مثل آن سالی که قهرمان شدیم باعث شادی مردم شویم شما همین الان ببینید ما در جمع 8 تیم برتر جام حذفی هستیم و اگر بتوانیم تراکتورسازی را شکست دهیم به جمع 4 تیم می‌آییم. 

ویسی در پایان گفت:

خیلی خوشحالیم که صاحب پیدا کردیم و از آن شرایط بی‌سروسامان خارج شدیم امیدوارم هر چه سریعتر مشکلات تیم حل شود و استقلال خوزستان به وضعیت قابل قبولی برسد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۸۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم

ایسنا/آذربایجان شرقی مدافع تراکتور می‌گوید می‌توانستیم در جریان بازی پیروز باشیم اما موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد.

به گزارش ایسنا، مهدی شیری پس از پیروزی تراکتور مقابل ذوب آهن و صعود به ۸ تیم پایانی جام حذفی اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود، می‌توانستیم در جریان بازی پیروز باشیم اما موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد و بازی به وقت‌های اضافه و پنالتی کشیده شد. خیلی خوشحالم که توانستیم با پیروزی از زمین خارج شویم.

شیری درباره عملکرد حسین پورحمیدی در این بازی گفت: در تیم‌های بزرگ این اتفاقات طبیعی است. برای حسین پورحمیدی خیلی خوشحالم و امیدوارم برای بازی بعدی که با استقلال است هوادرانمان به ورزشگاه بیایند و حمایت کنند، امیدوارم ریکاوری خوبی داشته باشیم و آماده مسابقه شویم.

مدافع تراکتور در واکنش به حضور مطهری و حضور احتمالی گل‌محمدی در تراکتور مطرح کرد: آقای مطهری به من لطف دارند. در پرسپولیس و پیکان در کنار ایشان بودم، مربی بادانش و رزومه‌ای هستند، آقای گل‌محمدی هم از مربیان با رزومه هستند و امیدوارم روز به روز کادرفنی ما بهتر شود.

شیری در واکنش به حذف استقلال و پرسپولیس از مسابقات گفت: جام شگفتی‌هاست و تیم‌های بزرگ و مدعی نمی‌توانند نتیجه بگیرند. در این مسابقات ریسک باید کم باشد و امیدوارم مسیرمان به شکلی باشد که در انتها بتوانیم قهرمان شویم.

مدافع تراکتور درباره بازی بعدی تیمش مقابل استقلال گفت: تمرکز ما روی تیم خودمان است و با تیم خاصی کاری نداریم، تلاش می‌کنیم ریکاوری کنیم و آماده این بازی سخت و حساس شویم و به نظرم هر تیمی کمتر اشتباه کند پیروز می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • مدیریت پسماندها خیلی از مشکلات محیط زیست را برطرف می‌کند
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند