Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@07:42:55 GMT

گفت‌وگوی شبکه ۳ با نویسنده منتقد دولت پخش نشد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۴۳۴۱

گفت‌وگوی شبکه ۳ با نویسنده منتقد دولت پخش نشد

قسمت دوم برنامه «سختانه» با حضور «شهریار زرشناس» بدون اطلاع قبلی از پخش بازماند!

به گزارش مشرق، در حالی که دومین قسمت از برنامه گفت‌وگومحور «سختانه» در جدول پخش شبکه سوم سیما قرار گرفته بود و قرار بود این برنامه، پنجشنبه شب ساعت ۲۲:۴۰ روی آنتن برود، اما این برنامه پخش نشد.

نکته قابل تأمل این است که این قسمت از برنامه «سختانه» به گفت وگو با شهریار زرشناس، نویسنده و نظریه‌پرداز اصولگرا اختصاص داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در اغلب نوشته‌ها و گفتارهای خود به نقد ‌اشرافیت و سرمایه‌داری می‌پردازد و سیاست‌های اقتصادی دولت را به چالش می‌کشد.

زرشناس قرار بود در این برنامه نیز طی گفت‌وگویی چالشی با مجری، درباره دیدگاه‌های خود توضیح دهد، اما این برنامه علیرغم تبلیغات قبلی، پخش نشد.

این درحالی است که قسمت اول برنامه «سختانه» با حضور محمد قوچانی، روزنامه‌نگار به اصطلاح اصلاح‌طلب و سردبیر سابق برخی از رسانه‌های زنجیره‌ای که حامی سیاست‌های اقتصادی دولت است، بدون هیچ مشکلی روی آنتن رفته بود.روابط عمومی سیما و همچنین روابط عمومی شبکه سه، به طور رسمی توضیحی درباره علت ممانعت از پخش صحبت‌های شهریار زرشناس نداده‌اند.

منبع: کیهان ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۴۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری اریک تن هاخ از پاسخ به پرسش خبرنگاران منتقد

ساموئل لاکهرست در واکنش به عملکرد منچستریونایتد مقابل کاونتری نوشته بود: اریک تن هاخ همین الان باید برود. 

طرفداری | سرمربی منچستریونایتد از این که نحوه صعود این تیم به فینال جام حذفی توسط برخی رسانه‌ها به عنوان «شرم‌آور» یاد شده، آزرده‌خاطر است. 

به گزارش تلگراف؛ در نشست خبری پس از بازی با شفیلدیونایتد، اریک تن هاخ از پاسخ به بعضی از خبرنگاران منتقد خودداری کرد. مرد هلندی واکنش‌ها به از دست دادن برتری 3-0 مقابل کاونتری را «تحقیرآمیز» توصیف کرده بود. تن هاخ احساس می‌کند برخی از نظرات و گزارش‌ها در مورد آینده او به عنوان سرمربی یونایتد از خط قرمز گذشته و به او بی احترامی شده است. در نشست‌های پس از بازی، خبرنگاران با علامت به مدیر رسانه‌ای سوال خودشان را مطرح می‌کنند. تن هاخ از پرسش تعدادی از خبرنگاران که دستاوردهای او را زیر سوال برده بودند جلوگیری کرد. در ماه دسامبر نیز با تصمیم او خبرنگاران منچستر ایونینگ نیوز، اسکای، میرر و ای‌اس‌پی‌ان از نشست خبری منچستریونایتد کنار گذاشته شده بودند. 

اریک تن هاخ که یک فصل دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد، تضمینی برای ادامه همکاری دریافت نکرده است. سر جیم رتکلیف و تیم مدیریتی او در حال ارزیابی وضعیت سرمربی هلندی هستند. منچستریونایتد شب گذشته با وجود دو بار عقب افتادن مقابل شفیلدیونایتد، با گل‌های برونو فرناندز و راسموس هویلوند به مسیر پیروزی بازگشت. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای وخامت اوضاع در منطقه است
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه ای وخامت اوضاع در منطقه است
  • برنامه‌نویسی، زندگی را هدایت می‌کند | گفت‌وگوی همشهری با مخترع زبان برنامه‌نویسی روبی
  • خودداری اریک تن هاخ از پاسخ به پرسش خبرنگاران منتقد
  • مهاجرت فعال سیاسی و منتقد جنجالی ایرانی به کانادا؟
  • «غرغر خان» به باغ شادونه رسید/ یک ماجرای جدید
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می‌رود
  • اصولگرایانِ منتقد «گشت ارشاد»، تغییر موضع داده اند؟ /دولت رئیسی همچنان مدافع رویکردهای تند و سلبی در موضوع حجاب
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»