Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@04:34:32 GMT

پربحث‌ترين اخبار خبرگزاري فارس در 17 آذر

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۴۳۵۲

پربحث‌ترين اخبار خبرگزاري فارس در 17 آذر

خبرگزاري آريا - دستپاچگي خودروسازان ايراني براي توليد مشترک با فرانسوي‌ها و اکثر هنرمندان اجاره‌نشين هستند؛ از جمله پربحث‌ترين اخبار خبرگزاري فارس در روز گذشته بودند.
پربحث‌ترين اخبار خبرگزاري فارس در روز گذشته (‌جمعه، 17 آذر) در قسمت پايين قابل مشاهده است:
هنجارشکني چند دانشجو دور از شأن دانشگاه بود/ روح شهيدان کاظمي و حججي از اين مسائل بيزار است
رئيس هيأت موسس و هيأت امناي دانشگاه آزاد اسلامي در نامه‌اي به رئيس واحد نجف‌آباد اين دانشگاه، نسبت به بروز برخي حواشي مبتذل در مراسم روز دانشجو که در اين واحد برگزار شد، تذکر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اگر رأي به ضرر ما بود همان ابتدا مي‌گفتم/ اظهارات دبيرکل AFC براي ما سند نيست/ براي گرفتن حقمان به FIFA و CAS مراجعه مي‌کنيم
رئيس فدراسيون فوتبال گفت: اگر رأي AFC به ضرر ما بود ما در همان ژاپن مي‌گفتيم روال سابق است اما وقتي رويه تغيير کرد و راي به سود ما بود ما بايد کنار هم باشيم و حقمان را بگيريم.
دستپاچگي خودروسازان ايراني براي توليد مشترک با فرانسوي‌ها؛ تب تندي که زود فروکش کرد
خودروسازان ايراني پس از برجام با دستپاچگي سراغ خودروسازان فرانسوي رفتند و قراردادهايي با آنها امضا کردند اما اين تب تند خيلي زود فروکش کرد و وعده‌هاي داده شده درباره توليد و عرضه محصولات مشترک با تأخير بسيار رو به‌ رو شده است.
آمريکا در موضوع قدس نشان داد حتي به موافقتنامه‌هاي نيم‌بند خودش هم پايبند نيست
رئيس مرکز پژوهش‌هاي مجلس گفت: اقدام ترامپ در به رسميت شناختن قدس به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي نشان داد که اينها حتي به موافقتنامه‌هاي نيم بند خودشان هم پايبند نيستند.
اکثر هنرمندان اجاره‌نشين هستند/ هنرمندان از خدمات بيمه‌اي محروم نشوند
بازيگر سينما و تلويزيون کشورمان با بيان اينکه اکثر هنرمندان اجاره‌نشين هستند، گفت: بيمه طلايي خيلي کمک‌حال هنرمندان است و هنرمندان نبايد از اين خدمات محروم شوند.
براي مشاهده متن کامل اخبار ، روي عناوين آن‌ها کليک کنيد.
انتهاي پيام/ز

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۴۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،این نمایشگاه با هدف نمایش توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی عضو کتابخانه‌های عمومی شهرستان خوی و توسعه کسب و کار‌های کوچک در کتابخانه عمومی طوبی با حضور مسئولان افتتاح شد 
درستی مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان خوی گفت: کتابخانه‌های عمومی بعنوان پایکا‌های اجتماعی و فرهنگی اقدام به برپایی کلاس‌های آموزشی صنایع دستی برای اعصاب کتابخانه عمومی بویژه بانوان هنرمند کرده بود که این نمایشگاه حاصل آموخته‌های هنرمندان کتابخوان این‌نهاد است 
وی افزود:در این نمایشگاه آثار هنرمندان کتابخوان خویی در ۱۴ غرفه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است 
درستی تصریح کرد: تهیه گیاهان و تولید گیاهان دارویی، تولید فراورد‌های گل محمدی، تولید زعفران، دوخت لباس‌های سنتی، خیاطی، کاربا چوب و صنایع 
چوبی از جمله آثار عرضه شده در این‌نمایشگاه است 
درستی با بیان اینکه کسب و کار‌های کوچک، ایده‌ای برای ایجاد یک کسب و کار بر اساس تولید یک محصول یا ارائه خدمت به مصرف‌کنندگان است، افزود: در این میان، کتابخانه‌های عمومی یکی از مراکز مهم و تاثیر‌گذار در این حوزه به‌شمار می‌رود؛ چون کتابخانه‌های عمومی نهاد‌هایی فرهنگی و اجتماعی هستند که نسبت به اعتلای آگاهی و اطلاعات جامعه مسئولیت دارند.
این نمایشگاه به مدت یکه هفته صبح وعصردر کتابخانه عمومی طوبی برای بازدید عموم علاقه‌مندان برپاست

دیگر خبرها

  • از پوستر رویداد ملی «وعده صادق در آئینه هنر» رونمایی شد
  • بازگشایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم
  • همکاری هنرمندان ایران و فرانسه برای مسابقه عکاسی درباره آب
  • انتشار کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط»
  • در هفته هنر انقلاب اسلامی یزد چه گذشت؟
  • رونمایی از پوستر رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر
  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال
  • هنرمندان صنایع دستی در اکسپو ۲۰۲۴/ حضور فارس با بسته‌های گردشگری
  • موفقیت هنرمندان سیرجانی در کسب ۲۱ مهر اصالت ملی صنایع‌دستی