Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کاخ سفيد در بيانيه‌اي بامداد شنبه ضمن تکرار ادعاهاي بي‌پايه درباره ايران، از تشديد خشونت‌ها در يمن ابراز نگراني کرد.
به گزارش سرويس سياسي جام نيـوز، کاخ سفيد در بيانيه‌اي بامداد شنبه ضمن تکرار ادعاهاي بي‌پايه درباره ايران، از تشديد خشونت‌ها در يمن ابراز نگراني کرد.
در اين بيانيه از تمامي طرف‌ها خواسته شده خشونت‌ها را متوقف کنند، گفت‌وگوهاي سياسي را احيا کرده و به رنج مردم يمن پايان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دولت آمريکا اعضاي جنبش انصارالله را به «سرکوب وحشيانه» رقباي سياسي‌اش در صنعا متهم و حملات موشکي آنها به عربستان سعودي و امارات را محکوم کرده است.
اين بيانيه، بدون اشاره به نقش عربستان سعودي در هدف قرار دادن زيرساخت‌هاي يمن و کشتار غيرنظاميان ايران را به «تسليح، مشاوره و تقويت اقدامات خشونت‌آميز حوثي‌ها» متهم کرده است.
در بخش کوتاهي از اين بيانيه از ائتلاف تحت رهبري عربستان سعودي خواسته شده اجازه ورود کمک‌هاي بشردوستانه و کالاهاي تجاري از جمله سوخت از طريق بنادر يمن به اين کشور را صادر کنند.
در اين بيانيه آمده است: «ايالات متحده کماکان معتقد است که درگيري‌هاي مخرب در يمن و رنج ناشي از آن بايستي طبق قطعنامه‌هاي مرتبط شوراي امنيت و از طريق مذاکرات سياسي حل و فصل شوند.
فارس
506

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۴۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی در سخنانی وضعیت جنگ در نوار غزه را مورد اشاره قرار داد.

وزیر امور خارجه عربستان سعودی تاکید کرد: هرگونه گسترش عملیات نظامی در غزه پیامدهای وخیمی را در پی خواهد داشت.

بن فرحان در ادامه ضمن اشاره به راه حلی که عربستان از آن در مورد مساله فلسطین حمایت می‌کند بیان کرد: راه حل دو دولتی تنها راه حلی است که عدم بازگشت به وضعیت کنونی پس از چند سال را تضمین می‌کند.

همچنین وزیر امور خارجه عربستان سعودی اعلام کرد: ما روی توسعه اقتصادی در منطقه و دوری از اختلافات برای رویارویی با چالش‌ها تمرکز داریم.

کد خبر 6091345

دیگر خبرها

  • سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • فیلم کامل ادعاهای جنجالی محسن افشانی علیه توماج صالحی
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • محکومیت شدید برخوردهای خشونت آمیز علیه اساتید و دانشجویان غربی
  • طرح ادعاهای بی‌اساس علیه دکترای افتخاری رئیسی از دانشگاه کراچی