Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-26@08:01:56 GMT

استارت نقل و انتقالات جنجالی لیگ برتر زده شد!

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۵۰۴۶

بحران دروازه‌بانی در تیم فوتبال سپاهان و نیاز عاجل این تیم به یک بازیکن ستاره در این پست احتمالا بعد از جذب 3 سرباز تراکتورسازی از باشگاه ذوب‌آهن اولین نقل‌وانتقالات نیم‌فصل را کلید می‌زند.

به گزارش شریان نیوز،سپاهان در این فصل چه با حضور لی اولیویرا و چه صدقیان جوان هرگز ثبات در درون دروازه‌اش را تجربه نکرده و اشتباهات عجیب دروازه‌بان‌های این تیم نیاز به حضور یک دروازه‌بان کارآمد را بیشتر از هر زمان دیگری برای کرانچار ضروری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سپاهانی‌ها تصمیم دارند هرطور که شده محمدرضا اخباری گلر ملی‌پوش سایپا را به اصفهان بیاورند و گفته می‌شود این موضوع تا حد زیادی نهایی هم شده است.

اخباری بعد از پشت سر گذاشتن دو فصل درخشان در تراکتورسازی با پایان دوران سربازی‌اش به سایپا برگشت؛ اما در تیم علی دایی هرگز نتوانست نمایش مورد انتظاری داشته باشد تا جایی که سرمربی سایپا در 4 بازی آخر خود در نیم فصل اول لیگ‌برتر ترجیح داد این بازیکن را نیمکت‌نشین حامد فلاح‌زاده کند تا عزم اخباری برای جدایی از این تیم جدی‌تر از قبل بشود.

اما سپاهانی‌ها برای اینکه بتوانند رضایت‌نامه اخباری را از سایپا بگیرند حاضر هستند مهرداد محمدی را به نارنجی‌پوشان تهرانی واگذار کنند، انتقالی که گفته می‌شود تا حد زیادی نهایی هم شده است.

مهرداد محمدی به عنوان یکی از ستاره‌های لیگ‌برتر در دو فصل گذشته در این فصل شرایط خوبی در تیم زلاتکو کرانچار تجربه نمی‌کند و احتمالا برای نیم فصل دوم تلاش می‌کند در ترکیب سایپا دوباره به روزهای خوبش برگردد.

ماجرای معاوضه مهرداد محمدی با محمدرضا اخباری می‌تواند یکی از جذاب‌ترین و جنجالی‌ترین نقل و انتقالات زمستانی باشد که احتمالا ظرف روزهای آینده نهایی خواهد شد.

ورزش3

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۵۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان در حالی روز 24 فروردین در هفته بیست و سوم لیگ برتر به تساوی دو بر دو رسیدند که گزارش نماینده فدراسیون برای کمیته انضباطی منجر به جریمه برای مربی گلرهای نارنجی پوشان شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که طی روزهای اخیر دوباره فعالیت زیادی داشته و باشگاه‌ها، مربیان و بازیکنان در لیگ برتر و دسته‌های پایین‌تر را با محرومیت و جرایم مالی سنگین مواجه کرده، امروز هم رای رحمان احمدی، مربی دروازه‌بانان مس رفسنجان را صادر نمود.

در رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده است:

«دیدار تیم های مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال برگزار و از سوی رحمان احمدی، مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.

وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت 6 ماه تعلیق می شود و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند که این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.»

دیگر خبرها

  • ملوان-سایپا، به یاد دوران پرستاره! (عکس)
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • ایران ۲ - قرقیزستان ۱
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت