Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@10:01:04 GMT

کارگر کارواش عامل کسر امتیاز از پدیده

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۵۳۵۰

کارگر کارواش عامل کسر امتیاز از پدیده

با شکایت بازیکن سابق پدیده ۶ امتیاز از این تیم در لیگ هفدهم کسر شد.

به گزارش تابناک ورزشی، با شکایت ژوران کنزوویچ بازیکن سابق پدیده و رای فیفا، ۶ امتیاز از این تیم در لیگ هفدهم کاسته شد و پدیده با ۱۸ امتیاز به رده دهم جدول سقوط کرد.

نکته جالب درباره بازیکن سابق پدیده این است که، کنزوویچ اکنون فوتبال را کنار گذاشته و در کشور خود به کار در کارواش مشغول است و پس از پیگیری های مداوم شکایت خود، باعث شد ۶ امتیاز از این تیم مشهدی کاسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدی برادران، رئیس هیات فوتبال استان خراسان رضوی با تایید این خبر گفت: ما در حال رایزنی با اعضای فدراسیون هستیم تا همانند فرجام‌خواهی که با مشورت این اعضا انجام شد، به باشگاه پدیده نیز فرصتی داده شود تا این ۶ امتیاز به جیب شاگردان مهاجری برگردد.

باشگاه پدیده مبلغی در حدود ۲۰۰ هزار دلار به ۳ - ۴ بازیکن پیشین خود بدهکار بود که با پیگیری‌های کریمویی، بخش قابل توجهی پرداخت شده بود اما وکیل و باشگاه پدیده فراموش کرده بودند که رضایت طرفین را به فیفا ارسال کنند!

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۵۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران عامل مهم توسعه اقتصادی کشور هستند

 مجتبی زاده‌میر بیان کرد: امنیت اقتصادی هر کشوری به دست کارگران آن است، در فرهنگ اسلام به کار و کارگر بسیار پرداخته شده است و پیامبر اکرم (ص) دست کارگران را بوسه می‌زدند و به کارگران افتخار می‌کرد و این به‌نوعی تأکید به اهمیت ارزش کار و کارگر در فرهنگ اسلام است.

 وی افزود: کارگران از ابتدای انقلاب اسلامی باعث تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران شده‌اند و ثابت کردند که مهم‌ترین و وفادارترین رکن نظام انقلاب اسلامی ایران هستند و زمانی که کشور درگیر جنگ بود، کارگران بود پشت نظام ایستادند.
 
 زاده‌میر تصریح کرد: رهبر انقلاب همچنین جامعه کارگری ایران را طبقه بااخلاص، مؤمن، صادق و زحمت‌کش و از بزرگ‌ترین ثروت‌های کشور می‌دانند و از بالاتر بودن توانایی‌ها و برجستگی‌های کارگر ایرانی از متوسط دنیا سخن می‌گویند.

 رئیس اداره کار و تعاون شهرستان زابل تأکید کرد: روز جهانی کارگر را فرصتی دانست برای ارج‌نهادن و تجلیل از خدمات ارزنده کارگران شریفی که در راستای آبادانی میهن و توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند.

 وی با اشاره به برنامه‌های هفته کار و کارگر در شهرستان زابل ادامه داد: ستاد تشکیل گرامیداشت هفته کار و کارگر، غبارروبی گلزار شهدای زابل، نصب بنر و پرچم به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر در سطح کارگاه‌های شهرستان، اهدای خون توسط کارگران، دیدار با خانواده کارگران آسیب‌دیده در سال گذشته، سخنرانی قبل از خطبه‌های نمازجمعه و برگزاری میز خدمت، برگزاری مسابقات شطرنج جام کار و تولید، مصاحبه رادیویی رئیس اداره و برگزاری مسابقات فرهنگی، افتتاح خانه بهداشت کارگران معدن مس جانجا، دیدار با خانواده شهدای کارگری، برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد و تجلیل از کارگران نمونه در سالن جلسات فرمانداری از مهم‌ترین عناوین برنامه‌های روزکار و کارگر بود.

 وی افزود: یازدهم اردیبهشت‌ماه روز جهانی کار و کارگر، تداعی‌گر تلاش، همت و زحمات ارزشمند کارگران سخت‌کوش در عرصه‌های کار و فعالیت در سراسر جهان و ایران اسلامی است چرا که کارگران عامل توسعه و شکوفایی کشور هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • کارگران عامل مهم توسعه اقتصادی کشور هستند
  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد
  • ۲۲ سال حبس برای عامل اطلاعاتی آمریکا به جرم فروش اسناد محرمانه
  • رسمی: بازی پایین جدولی‌های لیگ 3 هیچ نشد
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان