Web Analytics Made Easy - Statcounter

** نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان ساعت 10 صبح در سالن جلسات شهدای استانداری برگزار می شود.

** نشست بررسی مشکلات و موانع در اجرای پروژه کاداستر و اتخاذ راهکارهای مناسب ساعت 16:30 در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار می شود.

** گشایش نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار از ساعت 9:30 در نمایشگاه بین المللی همدان از دیگر برنامه های خبری امروز در همدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



** آیین پایانی هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برگزیده و واحدهای برتر ساعت 10 صبح در مرکز همایش های دانشگاه علوم پزشکی برگزار می شود.

** برگزای مراسم بزرگداشت 16 آذر ماه روز دانشجو در مرکز همایش های دانشگاه بوعلی سینا از دیگر برنامه های خبری امروز است.

** جلسه نقد و بررسی کتاب 'فصل پنجم سکوت' با حضور محمد رضا بایرامی نویسنده کتاب از ساعت 14 در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مریانج برگزار می شود.
دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را تا یک روز قبل از برگزاری، از طریق شماره تلفن 34227800 و 34229222 و 34210771 برای خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع و یا به شماره نمابر 34223231 ارسال کنند.
گزارش و اخبار رویدادهای خبری روز استان همدان همراه با گزارش های تصویری بر روی آدرس خبری و اینترنتی / http://www.irna.ir/hamedn منتشر خواهد شد.
1181/2087
تنظیم: زهرا پیرنیا** انتشاردهنده: الهام تدین

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۵۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید رنجنوش، شنبه ۱۵ اردیبهشت در همدان
  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کار و کارگر در دامغان
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود