Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-27@17:34:26 GMT

مسافر پرواز با کفش های طلایی دستگیر شد! + عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۵۸۴۷

مسافر پرواز با کفش های طلایی دستگیر شد! + عکس

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، مأموران امنیتی فرودگاه شهر «پیشاور» پاکستان، مردی را شناسایی و دستگیر کردند که با جاسازی ماهرانه شمش‌های طلا در کفش‌هایش قصد خروج از کشور و سفر به اروپا را داشت.

 

 

«تهیر علی» در حال عبور از دستگاه امنیتی ظن مأموران را برانگیخت و مأموران پلیس در بازرسی‌های دقیق، موفق به کشف شمش‌های طلا شدند که به طورماهرانه در کفش‌هایش جاسازی شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

110

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۵۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی

نیروی انتظامی استان یزد یک قاچاقچی مواد مخدر را که ۴۱۷ گرم هروئین در معده خود جاساز کرده بود را دستگیر کرد.

سرهنگ «سعید زینلی» فرمانده انتظامی شهرستان یزد در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر، هنگام گشت زنی به یک نفر مشکوک و او را با هماهنگی قضایی به کلانتری انتقال دادند.

وی افزود: در بازرسی از متهم مقدار ۴۱۷ گرم هروئین که به صورت بلع و انباری در معده او جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه  

سردار «عباسعلی بهدانی فرد» درباره این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس شهرستان خاتم با اقدام اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودرو پراید حامل موادافیونی مطلع شدند.

وی افزود: ماموران، خودروی موردنظر را در محور «هرات به مروست» متوقف و در بازرسی از آن بیش از ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۲۱ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین و سه کیلو و ۸۰۰ گرم شیشه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ضمن اشاره به دستگیری دو  قاچاقچی گفت: قاچاقچیان که این محموله را از مرزهای شرقی کشور تهیه کرده و قصد انتقال به تهران را داشتند به مقامات قضائی معرفی شدند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری زوج سوداگر مرگ قاچاقچی سوخت نقره داغ شد نقره داغ قاچاقچی کود شیمیایی در همدان

دیگر خبرها

  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • ۲ نفر حین فروش دینار تقلبی در مراغه دستگیر شدند
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد