Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بجنورد- ايرنا- رئيس اداره تبليغات اسلامي بجنورد گفت: راحيل سهرابي، کودک هفت ساله بجنوردي حافظ جزء 30 قرآن کريم به زبان انگليسي است که اين امر موجب تعجب علاقه مندان به کتاب آسماني شده است.

حجت الاسلام ناصر هدايتي شنبه به خبرنگار ايرنا اظهار کرد: کودک نخبه بجنوردي آموزش زبان انگليسي و حفظ قرآن را از 2 سال پيش آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه اين کودک ظرفيت و سرمايه براي استان است، گفت: در صورتي که مورد حمايت قرار گيرد، مي توان شاهد شکوفايي اين نوع استعدادها در استان بود.
رئيس اداره تبليغات اسلامي بجنورد افزود: راحيل سهرابي نويسنده نيز است و انتشار يک سري جديد کتاب در حوزه کودک با شخصيت داستاني `راحيل سهرابي`، کليد خورده است.
پدر راحيل نيز در گفت و گو با ايرنا، تامين مربي زبان انگليسي را از دغدغه هاي مهم عنوان کرد و گفت: هزينه هاي تامين مربي بسيار بالا است و در اين باره از مسئولان درخواست مي شود تا براي شکوفايي استعدادهاي راحيل ما را حمايت کنند.
فرج الله سهرابي اظهار کرد: البته حمايت از راحيل ها و کودکان نخبه، درخواست خانواده هاي آنان است و در اين استان کودکان نخبه زيادي هستند که بايد پرورش داده شوند.
راحيل سهرابي کودک نخبه بجنوردي تاکنون با بسياري از شخصيت هاي کشوري از جمله برخي از وزرا، معاونين وزرا، علما، مسئولان استاني و مديران کل دستگاه هاي اجرايي خراسان شمالي ديدار داشته است.
چندي پيش نيز محمدرضا صالحي، استاندار خراسان شمالي از راحيل سهرابي به عنوان نخبه قرآني و حافظ جزء 30 قرآن کريم به زبان انگليسي، در حاشيه نشست صميمي با دختران نخبه و فرهيخته استان تقدير کرد.
اخبار خراسان شمالي را در کانال تلگرامي اخبار ايرنا خراسان شمالي به نشاني

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۵۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکات تربیتی فرزند از زبان استاد قرائتی + فیلم

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن قرائتی درباره تربیت فرزندان گفت: آشنایی با احکام و مفاهیم اسلامی همانند ذکر و نام خداوند، نماز و روزه و ... باید از زمانی که کودک سه ساله می‌شود به مرور به کودک گفته شود تا درون کوک نهادینه شده و درک آن آسانتر شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (9 اردیبهشت)
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • گاف تاریخی محمدجواد کریمی قدوسی چه بود؟
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (8 اردیبهشت)
  • نکات تربیتی فرزند از زبان استاد قرائتی + فیلم
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (7 اردیبهشت)
  • تکریم توانخواه حافظ قرآن در کردستان
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه در کردستان