Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-29@07:35:21 GMT

ادامه رسوایی اخلاقی ترامپ

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۶۳۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، در ادامه موج افشاگری‌های جنسی علیه افراد صاحب منصب در آمریکا، یک مجری سابق فاکس‌نیوز دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور را به آزار جنسی متهم کرده است.

به نوشته وبگاه «هیل»، «جولیت هادی»، مجری سابق فاکس‌نیوز ترامپ را به انجام رفتار نامناسب جنسی «در سال ۲۰۰۵ یا ۲۰۰۶» در آسانسور متهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ترامپ جدیدترین فردی است که در موج گسترده افشاگری‌ها علیه فساد جنسی افراد صاحب نفوذ و قدرت به آزار جنسی با زنان متهم می‌شود.

بعد از گزارش جنجالی و افشاگرانه روزنامه نیویورک‌تایمز درباره فساد جنسی یکی از تهیه‌کنندگان مشهور هالیوودی ده‌ها مقام سیاسی، کارگردان، هنرپیشه، مجری تلویزیون و افراد صاحب منصب در اصناف دیگر با اتهامات مشابه مواجه شده‌اند.

ماه گذشته روزنامه نیویورک‌تایمز در یک گزارش تحقیقی، پرده از رازهایی در این زمینه برداشت که ابتدا صنعت سینما و بعد از آن سایر بخش‌ها در آمریکا را لرزاند و سپس در فعل و انفعالاتی که اکنون به «اثر واینستاین» معروف شده، به افشاگریی‌های بی‌سابقه علیه فسادهای جنسی اربابان زر و زور در سراسر دنیا تسری پیدا کرد.

در گزارش نیویورک‌تایمز در روز ۵ اکتبر، چند هنرپیشه و کارمند سابق «هاروی واینستاین»، کارگردان سرشناس هالیوودی روایت‌هایی دست اول از درخواست‌های نامناسب جنسی او در ازای معروف شدنشان در سینما مطرح کردند. چند روز بعد، زنان بیشتری مهر سکوت را شکستند و در گفت‌وگو با این رسانه‌ها مدعی شدند که واینستاین به آن‌ها تجاوز کرده است.

در افکار عمومی، مباحثات اگرچه در ابتدا بر سطحی فردی و گمانه‌زنی‌هایی پیرامون ابتلای واینستاین به بیماری اعتیاد به سکس متمرکز بود، اما در پرتو افشاگری‌های بعدی به سمت سئوالاتی بنیادی‌تر درباره نگاه کالاگونه به زن و خشونت جنسی نهادینه‌شده علیه زنان در جوامع غربی حرکت کرد و به همین دلیل، زنان بیشتری را به افشاگری درباره تجارب خودشان واداشت.

«چارلی رز»، مجری مشهور سی‌بی‌اس و «مایکل فالون»، وزیر دفاع سابق انگلیس جزو افراد مشهوری بودند که پس از افشاگری‌هایی از همین دست مجبور شدند از سمتشان کناره‌گیری کنند.

در صورتی که ادعاهای «جولیت هادی» صحیح باشند، این اولین بار نیست که ترامپ به انجام رفتارهای نامناسب جنسی با زنان متهم می‌شود.

مهرماه سال گذشته، روزنامه واشنگتن‌پست یک فایل ویدئویی از ترامپ منتشر کرد که وی در آن با لحنی مفتخرانه از تلاش‌هایش برای برقراری روابط جنسی با زنان سخن گفته و عنوان می‌کند: «وقتی آدم ستاره باشد آن‌ها (زنان) اجازه هر کاری را به او می‌دهند.»

بعد از انتشار این فایل ویدئویی چندین زن، ترامپ را به سوءاستفاده جنسی متهم کردند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۶۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد

دادگاه تجدیدنظر نیویورک حکم محکومیت «هاروی واینستین» تهیه‌کننده بزرگ سینمای هالیوود، که در سال ۲۰۲۰ به جرم تجاوز جنسی محکوم و زندانی شده بود را لغو کرد و دستور به تشکیل مجدد دادگاه داد.

قضات دادگاه تجدیدنظر معتقدند فرآیند دادگاه بدوی واینستین به شکلی بوده که او از محاکمه عادلانه محروم مانده است و به همین علت دادگاه باید مجددا تشکیل شود.

به گزارش بی‌بی‌سی، اتهام‌های متعدد تجاوز و سوءاستفاده جنسی علیه «هاروی واینستین» که از سوی برخی از شناخته شده‌ترین زنان سینمای هالیوود طرح شده بود، جرقه جنبش (MeToo#) را زد که علاوه بر آمریکا به سایر نقاط جهان هم گسترش یافت.

اکنون دادگاه تجدیدنظر می‌گوید در دادگاه بدوی دادستان‌ها شاهدانی را به دادگاه احضار کرده‌اند که اتهام‌های آنها در شکواییه اصلی علیه «هاروی واینستین» نبوده و به این دلیل فرصت دادرسی منصفانه به متهم داده نشده است.

با این حال، تا زمان برگزاری دادگاه جدید، این تهیه کننده سابق هالیوود در زندان باقی خواهد ماند چرا که او اکنون به علت محکومیت به جرم تجاوز در یک دادگاه دیگر در لس‌آنجلس در زندان است.

اتهام‌های گسترده تجاوزجنسی علیه «هاروی واینستین» از سال ۲۰۱۷ علنی شد و تا زمان محکومیت او در سال ۲۰۲۰ حدود ۸۰ زن این غول تهیه‌کنندگی در صنعت سینما را به سوء رفتار جنسی طی چند دهه متهم کردند از جمله ک «اوما ترومن» و «سلما هیاک» دو هنرپیشه معروف هالیوود.

هاروی واینستین یکی از بزرگترین تهیه‌کنندگان سینمای آمریکاست که موفقیت‌های فراوانی به دست آورده است.

فیلم‌های او از جمله «سخنرانی پادشاه» و «شکسپیر عاشق» برنده چندین جایزه اسکار شده‌اند. 

منبع: ایسنا

tags # هالیوود سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • مسابقه عجیب شترسواری زنان در عربستان؛ سقوط برخی سوارکاران زن از روی شتر و مصدومیت آنها + ویدئو
  • (ویدئو) افشاگری عجیب درباره ایرج طهماسب
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد
  • کنعانی: آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درخصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • سخنگوی وزارت خارجه: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درخصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند
  • کنعانی: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درخصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند