Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی طالبی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: وام برای خودکفایی و تامین نیازهای مددجویان کمیته امداد از منبع بانک های عامل و منابع مالی کمیته امداد پیش بینی شده که به دلیل سخت گیری ها و ضمانت های سنگین بانکی مددجویان قادر به دریافت تسهیلات از بانک ها نیستند.
وی تاکید کرد: با توجه به شرایط آسان وقابل دسترسی که برای منابع مالی کمیته امداد پیش بینی شده و قرض الحسنه است این تسهیلات سالانه به صورت کامل جذب می شود اما تسهیلات بانکی که با 4 درصد کارمزد است به دلیل شرایط سخت و ضمانت های سنگین جذب نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان تیران و کرون با اشاره به اینکه تامین فیش حقوقی کارمند برای ضمانت تسهیلات بانکی برای جمعیت زیادی از مددجویان مقدور نیست، گفت: بانک ها شرایط را برای دریافت وام تسهیل کنند تا اینکه افراد آسیب پذیر قادر به دریافت این تسهیلات باشند.
وی با بیان اینکه امسال 42 میلیارد ریال اعتبار از سوی بانک ها و 180 میلیارد از اعتبارات کمیته امداد برای خوداشتغالی مددجویان شهرستان تیران و کرون پیش بینی شده است، گفت: بیش از 80 درصد اعتبار تسهیلات بانکی جذب نشده ولی بیش از 60 درصد اعتبارات منابع کمیته امداد به مددجویان تخصیص یافته است.
طالبی ادامه داد: این اعتبارات در سال جاری در مقایسه با سال قبل بیش از دو برابر افزایش داشته که در صورت همکاری بانک ها مددجویان می توانند این تسهیلات را دریافت کنند.
وی اضافه کرد: شرایط سخت بانکی مانع از خود اشتغالی و رفع مشکلات مددجویان شده و نیاز به همکاری بیشتر است.
امسال کمیته امداد شهرستان تیران و کرون متعهد به ایجاد 278 فرصت شغلی است.
در شهرستان تیران کرون بالغ بر سه هزار و 700 خانوار از حمایت های کمیته امداد بهره مند هستند.
شهرستان تیران و کرون با بیش از 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت/ 7131 / 6022 خبرنگار: اکبر مهدی زاده - انتشاردهنده: عمادی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۶۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش مشکلات جامعه با تحول در نظام آموزشی امکان‌پذیر است

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش مشکلات و دغدغه‌های اجتماعی با طرح تحول نظام آموزشی رقم می‌خورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، ابوالفضل ابوترابی امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در گردهمایی معلمان تیران کرون اظهار کرد: نظام آموزشی در شرایط فعلی پاسخگوی نیازهای جامعه و نسل جدید نیست و باید در این ساختار تحول ایجاد شود.

وی افزود: ترکیب درسی و فصل‌های کتب آموزشی برای نیازهای فردی و اجتماعی جامعه کارآمدی نداشته و کودک و نوجوان درس زندگی نمی‌آموزند.

نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مباحث علمی و تجربی نیازهای جامعه را برطرف نکرده و نگرانی‌های اعتقادی و مهارتی به دلیل عدم ارائه مطالب مهارت‌های زندگی در جامعه ایجاد شده است.

ابوترابی ادامه داد: در طرح پیشنهادی تحول در نظام آموزشی کشور موضوعات اعتقادی و مهارت‌آموزی در اولویت قرار می‌گیرد تا دانش‌آموزان در مدت ۱۲ سال مدرسه اعتقادات خود را تقویت کرده و مهارت‌های زندگی را می‌گیرد.

وی اضافه کرد: با تمرکز بر دو محور اعتقادات و مهارت‌های علمی به زندگی زندگی افراد کمک شده و در آینده می‌توانند در زندگی فردی و اجتماعی خود استفاده کند.

نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این طرح در مجلس دوازدهم ارائه خواهد شد تا پس از بررسی در کمسیون‌های تخصصی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برسی نهایی و تصویر بشود.

ابوترابی یادآور شد: کارشناسان و افراد متخصص در این حوزه همکاری خوبی داشته و سعی شده تا این طرح قوی و با سطح بالا عرضه شود.

وی با اشاره به مشارکت مردم در تأمین نیازهای آموزش و پرورش گفت: خیرین در مدرسه‌سازی و تأمین هزینه‌ها همکاری خوبی داشته‌اند که بدون همکاری آنان دولت قادر به رفع نیاز آموزشی نبود. تداوم همکاری‌ها باعث می‌شود تا تجهیزات مورد نیاز مدارس هم تأمین شود.

کد خبر 751245

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • کاهش مشکلات جامعه با تحول در نظام آموزشی امکان‌پذیر است
  • معلمان، آموزش مهارت‌های زندگی به نوجوانان را جدی بگیرند
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود