Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ خالو قنبر استاد و پیشکسوت گروه موسیقی «لیوا» سه شنبه شب (۱۳ آذر ماه) هنگام اجرای کنسرت در تئاتر باران دچار سکته قلبی شد و چهارشنبه شب با وجود تلاش پزشکان در بیمارستان فیروزگر تهران دار فانی را وداع کرد.
در پی درگذشت این هنرمند برجسته موسیقی کشور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «خالو محمد قنبر هرمزی» با جان دادن در صحنه، به موسیقی جان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در اجرای «تئاتر باران» و ابراز همدردی با هنرمندان جزیره هرمز، گفت: خالو قنبر تا آخرین ثانیه‌های عمرش، گوش مخاطبان اش را از نوا پر کرد و تا آخرین لحظه در عرصه موسیقی فعالیت کرد.
این هنرمند هرمزی موسیقی آئینی هرمز و از مفاخر موسیقی کشور است و تسلط بسیاری در نواختن ساز‌های کوبه‌ای داشت.
گروه «لیوا» شامل پیشکسوتان موسیقی هرمز و از قدیمی‌ترین گروه‌های هرمزگان است که تاکنون درجشنواره‌های مختلف حضور داشته و به معرفی آیین‌های موسیقی هرمزگان پرداخته‌اند.
مراسم تشییع و تدفین پیکر خالو محمد قنبر هرمزی امروز از ساعت ۱۴ در جزیره هرمز برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۷۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز


به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در پیام دکتر محمد مخبر آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت بانو حاجیه خانم روبخیر قمشی مادر شهید گرانقدر غلامحسین دستوری رزاز و خواهر سردار جاویدالاثر عبدالحسین قمشی واصل و موجب تاثر و تالم گردید.

این مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان و همچنین جامعه ایثارگران انقلاب اسلامی خصوصا مردم مقاوم دزفول تسلیت عرض می کنم.

از درگاه خداوند متعال برای آن مادر فداکار و بانوی مومنه طلب آمرزش و رحمت و برای بازماندگان آرزوی صبر و اجر دارم. امید که در جوار حضرت حق و فرزند و برادر شهیدش آرام گیرد و با بانوی دو عالم فاطمه زهرا(س) محشور گردد.

 

محمد مخبر 

معاون اول رئیس‌جمهور

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • برگزاری جشن تولد برای خالو قنبر راستگو هنرمند محبوب هرمزگانی
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان پنجم اردیبهشت
  • رشد ابر، رگبار باران و رعد وبرق در برخی نقاط هرمزگان، ۵ اردیبهشت
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان / افزایش سرعت بادجنوب غربی
  • محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند
  • نادر کاشانی پیشکسوت بسکتبال درگذشت | دلیل درگذشت نادر کاشانی چه بود؟