Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-03@21:20:08 GMT

میزبان افتتاحیه و فینال یورو 2020 مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۷۹۲۶

میزبان افتتاحیه و فینال یورو 2020 مشخص شد

به گزارش ایسکانیوز، جام ملت‌های اروپا 2020 به صورت گردشی در کشورهای حاضر در رقابت ها برگزار خواهد شد و به همین علت، دیدارها در ورزشگاه های کشورهای مختلف اروپا برگزار می‌شوند. حال یوفا، ورزشگاه‌های میزبان افتتاحیه و فینال رقابت ها را مشخص کرد.

در حقیقت، ورزشگاه المپیکو شهر رم به عنوان میزبان دیدار افتتاحیه و ورزشگاه ومبلی لندن به عنوان میزبان فینال جام ملت‌های 2020 معرفی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین بار است که یورو به این شکل برگزار خواهد شد و 12 کشور میزبان رقابت ها خواهند بود. علت برگزاری رقابت ها به این شکل، سالگرد 60 سالگی آغاز آن است.

باکو و رم میزبان دیدارهای گروه A خواهند بود و دیدارهای گروه B در شهرهای کوپنهاگن و سن پترزبورگ برگزار می‌شود. آمستردام و بخارست میزبان دیدارهای گروه C خواهند بود و دیدارهای گروه D در شهرهای گلاسکو و لندن برگزار می‌شوند. گروه E در بیلبائو و دابلین برگزار می‌شود و بوداپست و مونیخ، میزبان دیدارهای گروه F خواهند بود.

606

جام ملت های اروپا ومبلی المپیکو لندن مونیخ

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۷۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریفان ایران در والیبال چلنج کاپ زنان مشخص شدند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون والیبال، سومین دوره مسابقات والیبال چلنج‌کاپ زنان آسیا ۵ تا ۱۲ خرداد به میزبانی فیلیپین برگزار می‌شود.   حضور شایسته در این رقابت‌ها از برنامه‌های کوتاه مدت والیبال زنان است تا ملی‌پوشان تجربه لازم برای میادین مهمتر و در نهایت راه‌یابی به لیگ ملت‌ها را کسب کنند. همچنین هدف میان مدت تیم والیبال جوانان دختر حضور شایسته در بازی‌های آسیایی داخل سالن (۱۱ بازیکن زیر ۲۳ سال و سه نفر بزرگسال) است که آذر امسال برگزار می‌شود. به همین منظور تیم والیبال جوانان دختر ایران با ترکیبی از بازیکنان زیر ۲۱ سال و باتجربه‌ها در چلنج‌کاپ زنان آسیا شرکت می‌کند.   براساس قرعه‌کشی کنفدراسیون والیبال آسیا تیم ملی والیبال زنان ایران در مرحله مقدماتی چلنج کاپ زنان آسیا با فیلیپین، چین‌تایپه، هند و استرالیا همگروه است.   گروه‌بندی سومین دوره مسابقات والیبال چلنج کاپ زنان آسیا به شرح زیر است: گروه A: فیلیپین، چین‌تایپه، هند، ایران و استرالیا گروه B: ویتنام، اندونزی، قزاقستان، سنگاپور و هنگ‌کنگ

دیگر خبرها

  • VAR چینی هنوز وارد ایران نشده/ برگزاری دیدار ها با VAR بعید است
  • حریفان ایران در والیبال چلنج کاپ زنان مشخص شدند
  • انگیزه ستاره بایرن: بازی با رئال فینال است!
  • حریفان ایران در چلنج کاپ والیبال زنان مشخص شدند
  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم
  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت