Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا آبرود روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان پذیرش بیش از 300 دانشجو در سال تحصیلی جدید در این دانشگاه افزود: این دانشگاه بدلیل جمعیت بالای دانشجو قابلیت مرکزیت را دارد.
وی، توسعه تحصیلات تکمیلی، افزایش رشته ها، فضای آموزشی و آزمایشگاهی و ارتقای سطح خدمات را از مزایای تبدیل شدن این واحد به مرکز دانشگاهی برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آبرود ادامه داد: دانشگاه پیام نور لردگان پس از شهرکرد، فارسان و بروجن چهارمین مرکز دانشگاهی پیام نور در استان خواهد بود.
به گزارش ایرنا، هم اینک حدود هشت هزار دانشجو در 268 رشته محل مقطع کارشناسی و 9 رشته کارشناسی ارشد در 11مرکز و واحد پیام نور چهارمحال و بختیاری مشغول به تحصیل هستند که بیش از یکهزار و400 دانشجو و 18 رشته کارشناسی از این تعداد در واحد پیام نور لردگان تحصیل می کنند.
خبرنگار:شکوفه سلیمانی**انتشاردهنده: جهانبخش صفری
8125/6021

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۷۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان گفت: ۶۳ درصد از داوطلبان کنکور استان امسال در گروه‌های آزمایشی ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان خارجی دختران  بودند..

 ابوطالب شفقت  افزود: ۳۵ هزار و ۵۶۱ نفر در این استان برای کنکور سراسری امسال باهم   رقابت  کردند..

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در دانشگاه‌های دولتی استان حدود ۳ هزار نفر پذیرفته می‌شوند افزود: امیدواریم نخبگان و دانشجویان با استعداد لرستانی پس از کسب تحصیلات عالیه جذب شوند.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری
  • ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز