Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-02@02:19:47 GMT

خلع سلاح مقاومت عملی نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۸۰۰۹

خلع سلاح مقاومت عملی نمی‌شود

به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر،  شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در حاشیه نشست وحدت اسلامی در تهران اظهار داشت: موضوع خلع سلاح حزب الله در شرایط کنونی مطرح نیست.
معاون سید حسن نصرالله افزود: آمریکا و اسرائیل و عوامل آنها از خلع سلاح مقاومت سخن می گویند زیرا حزب الله توانست در لبنان موفقیت هایی را کسب کند و اسرائیل را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مقاومت لبنان توانست به طور فعال با تروریسم تکفیری مقابله کند بنابراین عملا خلع سلاح مقاومت در شرایط فعلی مطرح نیست.

وی با اعلام اینکه تعامل ملت، ارتش و مقاومت در لبنان بسیار قوی است تصریح کرد: مقاومت ادامه خواهد داشت.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان درخصوص بازگشت سعد حریری نخست وزیر لبنان به این کشور خاطرنشان کرد: با رفتن سعد حریری چیزی تغییر نکرد زیرا با بازگشت وی به لبنان الحمدالله تفاهم میان طرف های مختلف برقرار شده و اوضاع لبنان در حال حاضر به زمان قبل از سفر و استعفای حریری و حتی بهتر از آن بازگشته است.

وی تاکید کرد: تمامی طرف ها در حال حاضر درباره ثبات در لبنان به توافق رسیده اند و ما بدون هرگونه دخالت خارجی، خود درباره لبنان تصمیم گیری می کنیم.

شیخ نعیم قاسم در رابطه با تجاوزات احتمالی رژیم صهیونیستی به لبنان نیز گفت: مقاومت لبنان در آمادگی کامل به سر می برد و اگر اسرائیل به تجاوز به لبنان بیندیشد ـ که من فکر نمی کنم با توجه به شرایط کنونی به این کار مبادرت ورزد ـ حزب الله از آمادگی صد در صدی برای مقابله و دفاع برخوردار است.

معاون سید حسن نصرالله در پایان اظهار داشت: مقاومت لبنان همچنان به مبارزه با تروریسم تکفیری در منطقه ادامه می دهد و برای مقابله با هر نوع تهدیدی در آمادگی کامل به سر می برد.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۸۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در شهرک‌های شمال اراضی اشغالی

رسانه‌های عبری زبان امروز-چهارشنبه از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در چندین شهرک در شمال اراضی اشغالی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، وبگاه العهد به نقل از رسانه‌های صهیونیست گزارش داد: آژیرهای خطر در شهرک‌های «نطوعه»، «متات»، «الکوش» و «حرفیش» در غرب الجلیل به صدا درآمد.

این در حالی است که پیش از این رسانه‌های نظامی مقاومت اسلامی لبنان با انتشار صحنه‌هایی از هدف قرار دادن ساختمان‌هایی که سربازان رژیم صهیونیستی در آن مستقر بودند خبرداد که توسط مبارزانش هدف قرار گرفتند. از جمله این اهداف حملات مستقیم به مقر «رادار» نظامی ارتش اسرائیل بود.

مقاومت اسلامی لبنان - حزب‌الله لبنان - شامگاه سه‌شنبه صحنه‌هایی از عملیات مبارزانش در هدف قرار دادن ساختمان‌هایی که سربازان اسرائیلی در شهرک متولا مستقر بودند، منتشر کرد و در بیانیه‌ای جداگانه تخریب آن‌ها را تایید کرد.

تصاویر منتشر شده توسط رسانه‌های نظامی مقاومت نشان می‌دهند که ساختمان‌ها پس از رصد با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار گرفتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش حزب‌الله به حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه روستاهای لبنانی
  • اظهارات بودار سمیر جعجع علیه مقاومت با حمایت تلویحی از اشغالگران!
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در شهرک‌های شمال اراضی اشغالی
  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی