Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - مدیر فنی تیم ایزی پایپ کاشان گفت: برگزاری مسابقاتی چون جام باشگاه های کشتی جهان انگیزه ای برای حضور بیشتر تماشاگران به سالن مسابقات است، چرا که احساس می کنم کشتی تماشاگران خود را از دست داده است.

محسن کاوه روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از جام باشگاه های جهان باید برای پیشرفت کشتی کشور استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص دیدار فینال و مبارزه پایانی در وزن 125 کیلوگرم اظهار داشت: گنو پتریاشویلی آزادکار گرجستانی تیم ایزی پایپ از ناحیه دنده در رقابت های امیدهای جهان آسیب دیدگی جدی داشت و به ما نیز نگفته بود و سعی داشتیم کشتی فینال را به گونه ای پیش ببریم که او کشتی نگیرد.
مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران ادامه داد: اما در مسابقه فینال با تایتان مرکوری آمریکا کار به جایی رسید که به پیروزی او نیاز داشتیم، اما با صحبت هایی که با او داشتیم با انگیزه زیاد به روی تشک رفت و حریف آمریکایی را شکست داد.
وی یادآور شد: سطح مسابقات خوب بود تیم ما هم در لحظات آخر جمع و جور شد و مشکلات زیادی برای حضور در مسابقات داشتیم خوشحال هستیم بچه‌ها مزد زحماتشان را گرفتند.
وی در پاسخ سئوالی مبنی بر اینکه قهرمانی ایزی پایپ کاشان پاسخ خوبی به حواشی بود گفت: چقدر خوب است حرفمان را روی تشک بزنیم. اگر بخواهم درباره شکل گیری تیم حرف بزنم صحبت زیاد است.
کاوه در خصوص ناکامی تیم بیمه رازی در چهارمین دوره جام باشگاه های کشتی آزاد جهان خاطر نشان کرد: این تیم به نوعی بدشانسی آورد و این برد و باخت ها همیشه در کشتی بوده و هست؛ فکر می‌ کنم اگر آنها هم می ‌ماندند و ادامه می ‌دادند قشنگ ‌تر بود.
تیم ایزی پایپ کاشان شب گذشته و در فینال چهارمین دوره کشتی آزاد جام باشگاه های جهان با پیروزی 6 بر 4 مقابل تایتان مرکوری آمریکا مدافع عنوان قهرمانی در سال 2016، قهرمان شد.
در تیم تایتان مرکوری آمریکا قهرمان سال گذشته جام باشگاه های کشتی آزاد جهان عنوان دارانی چون کایل اسنایدر قهرمان جهان و المپیک، توماس گیلمان، فرانگلین گومز دارنده مدال نقره جهان و نیک گویازدوفسکی دارنده برنز جهان حضور داشتند و در تیم ایزی پایپ کاشان نیز شاهد حضور قهرمانان مطرحی از جمله گنو پتریاشویلی دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک، ولادمیرخینچیگاشویل دارنده مدال طلا و نقره المپیک و طلا و نقره و برنز جهان از گرجستان، ولادیسلاو بایتسایف دارنده مدال برنز اروپا از روسیه، حسین شهبازی قهرمان جوانان جهان و علیرضا کریمی دارنده مدال طلای جوانان جهان و برنز بزرگسالان جهان بودیم.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزشی ایران و جهان با کانال ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**1067**
خبرنگار: رضا رمضانی انتشاردهنده:علی خورسندی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۸۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران

حسن یزدانی روی تشک کشتی برگشت و روی تشک با یک حریف تمرینی سرشاخ شد. این اولین مرحله یقین ما برای بازگشت حسن دلاور به کشتی و حضور در المپیک 2024 است.

به گزارش طرفداری، حسن یزدانی بدون مصدومیت می تواند نفر اول ایران در مسابقات المپیک پاریس در وزن 86 کیلو باشد و البته حضور او علی رغم حضور مدعیانی مثل آرون بروکس، عظمت دولت بیکوف و نایفونوف، می تواند منجر به کسب یک مدال دیگر برای او و ورزش ایران باشد.

حسن یزدانی می تواند رکورد بی نظیر 10 سال حضور در سطح اول کشتی ایران و کسب 10 مدال المپیک و جهانی را به عنوان رکوردی تاریخی در گینس ثبت کند. در ایران هیچ ورزشکاری این میزان تداوم را در بالاترین سطح نداشته است و در کشتی جهان هم وقوع چنین پدیده ای کم سابقه بوده است و تنها مردانی مثل آلکساندر کارلین و الکساندر مدوید توانسته اند در مدت زمان حداقل 10 سال متوالی در میادین مختلف مدال بگیرند و بین سالهای کسب مدالشان هم فاصله نبوده باشد.

یزدانی در مسابقات جهانی و المپیک در 9 سال گذشته 4 مدال طلا، 4 نقره و یک برنز دریافت کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱۲۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در کاشان
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان