Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز _ مالکین منازل یک مجتمع مسکونی در شیراز با اجتماع در مقابل اداره کل راه و شهرسازی خواستار لغو مزایده بانکی منازل خود شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح شنبه ساکنین یک مجتمع مسکونی در شیراز که چندی پیش با اعلام بانک صادرات ملک آنها به دلیل بدهی سازنده قرار است به مزایده گذاشته شود در مقابل اداره کل مسکن و شهرسازی فارس تجمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجتمع مسکونی ۶۴۶ واحدی چندین سال است که در شیراز ساخته شده و منازل آن نیز واگذار و مورد استفاده قرار می گیرد اما مدتی قبل بانک صادرات به دلیل بدهی سازنده این ملک را اعلام مزایده کرد.

یکی از ساکنین این مجتمع به خبرنگار مهر، گفت: اگر سازنده ملک از بانک تسهیلات گرفته و آن را پرداخت نکرده ارتباطی به ساکنین ندارد زیرا ما سهم پرداختی خود را انجام داده ایم.

جمشیدیان یادآور شد: سال ۸۱ وزارت مسکن و شرکت عمران و بهسازی قرارداد ساخت یک مجتمع مسکونی را به طور مشارکتی با یک شرکت عربی منعقد کردند که طی آن ۶۴۶ واحد در این محل و در مکانی دیگر مجموعه تجاری ساخته شود و ۱۱ سند مربوط به زمین و املاک شرکت عمران نیز در رهن بانک صادرات ابوظبی قرار گرفت.

وی ادامه داد: اما پس از ساخت این مجموعه شرکت عمران از واگذاری مجموعه دیگر به شرکت عربی خودداری کرد و آن شرکت نیز به دلیل عدم اجرای تعهد شرکت عمران بازپرداخت تسهیلات را انجام نداده و بدهی به بیش از ۱۲ میلیارد تومان رسیده است.

جمشیدیان تاکید کرد: طی این چند سال سند به نام مالکین صادر نشده به همین دلیل امروز با اجتماع خواستار رسیدگی و رفع این مشکلات شدیم که وعده برگزاری جلسه و رفع مشکل را داده اند و اگر چنین نشود اعتراض خود را با فرماندار شیراز و استاندار فارس مطرح خواهیم کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۸۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال در هر روز افزایش یافت. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، با اعلام بانک مرکزی حداکثر تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال و مجموع تراکنش‌های انجام‌شده کارتی برای مشتری حقیقی در کل شبکه بانکی، روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال افزایش یافت. 

بر اساس این گزارش، همچنین هر مشتری حقیقی مجاز است از تمامی حساب‌های خود در هر مؤسسه اعتباری، روزانه مبلغ دو میلیارد ریال را به صورت غیرحضوری برداشت کند. این آستانه (حدنصاب) پیش‌تر معادل یک میلیارد ریال تعیین شده بود.

دیگر خبرها

  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • حمایت مجلس ؛ به مردم زمین رایگان بدهید | زمین اگر برای خود مردم باشد ماشین و طلای خودشان را می‌فروشند تا زمین‌شان را بسازند
  • مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند
  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور