Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-29@23:22:37 GMT

آغاز فعالیت‌های ارزی بانک قوامین از سال ۹۷

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۴۷۵۳۴

مدیرعامل بانک قوامین از فراهم سازی زیرساخت های لازم در این بانک به منظور انجام فعالیت های ارزی و بین الملل از سال ۹۷ خبر داد
به گزارش صدای ایران غلامحسن تقی نتاج در گفتگو با خبرنگار ایبِنا، با اشاره به اینکه بانک قوامین به دنبال ایجاد زیرساخت های لام برای برقراری روابط بین الملل بانکی و ایجاد کارگزاری های مشترک با بانک های خارجی است، گفت: بانک قوامین تاکنون در حوزه ریالی فعالیت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مدیرعامل بانک قوامین اظهارداشت: در عین حال، برای فعالیت در حوزه های بین الملل و ارزی تقریبا توانسته ایم زیرساخت ها را نهایی کنیم و با مجوزهایی که از بانک مرکزی دریافت خواهیم کرد، به جمع بانک هایی که در عرصه بین المللی فعالیت دارند، خواهیم پیوست. 
 نتاج با اشاره به اینکه حدود ۶ تا ۷ درصد نقدینگی کشور در اختیار بانک قوامین است، بیان داشت: با توجه به مجموعه اقدامات صورت گرفته انتظار می رود که بانک قوامین در سال ۹۷ بتواند وارد فعالیت های بین الملل و ارزی شود. 

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۴۷۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد

با تصویب هیات مدیره بانک پارسیان دکتر جواد شکرخواه به‌عنوان مدیرعامل این بانک معرفی شد.

در جلسه‌ای که صبح روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه برگزار شد، با توجه به خداحافظی دکتر کورش پرویزیان، هیات مدیره بانک با تکریم خدمات شایسته و ماندگار، حضور ایشان در بانک پارسیان را منشأ اقدامات مفید و سازنده برای بانک دانست و از زحمات و تلاش‌های خالصانه ایشان در یک دهه گذشته قدردانی و برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون کرد.

گفتنی است؛ جواد شکرخواه دکترای حسابداری و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی است که ضمن تدریس دروس مختلف حسابداری و مالی از اعضای فعلی هیات مدیره بانک می‌باشد و سابقه سال هاعضویت در هیات مدیره بانک‌های کارآفرین و پارسیان را دارد.

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی: گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • کاهش نقدینگی و تورم با تمرکز بانک مرکزی در حوزه ریال
  • شکاف ۱۵ تریلیون دلاری برای تامین زیرساخت های جهانی تا سال ۲۰۴۰
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم
  • مدیرعامل بانک ملی:کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی
  • اولین واکنش دولت رئیسی به ضرب الاجل اقتصادی قالیباف