Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@10:37:46 GMT

مسمومیت با گاز منوکسیدکربن جان مرد ساوجی را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۸۹۸۸

مسمومیت با گاز منوکسیدکربن جان مرد ساوجی را گرفت

ساوه - ایرنا - سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: انتشار گاز منوکسید کربن در بامداد روز شنبه جان یک نفر در ساوه را گرفت.

نعمت الله عزیزی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در ساعت 7و 32 دقیقه بامداد امروز در تماس با مرکز پیام اورژانس 115 گزارشی از مسمومیت با گاز منوکسید کربن ارائه شد که نیروهای عملیاتی به سرعت به محل حادثه در بلوار شهید بهشتی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی توضیح داد:با حضور تیم های امدادی اورژانس اقدامات پیش بیمارستانی برای فرد حادثه دیده انجام شد اما، تلاش برای نجات قربانی 32 ساله این حادثه بی نتیجه بود و وی به دلیل مسمومیت جان خود را از دست داد.
وی اظهار کرد: بر اثر انتشار گار منوکسید کربن همسر فرد فوت شده نیز دچار مسمومیت شد که برای پیگیری امور درمانی به بیمارستان منتقل شد.
عزیزی، دلیل این حادثه را نقص در دودکش بخاری و انتشار گاز منوکسید کربن در فضای اتاق عنوان کرد.
منوکسید کربن گازی سمی و بی رنگ و بو است و مهم ترین دلایل گازگرفتگی با این گاز، مکش نداشتن لوله‌ های بخاری گازی، سوختن ناقص نفت در بخاری‌ های نفت‌ سوز، نامناسب کار کردن شومینه گازی، سوختن ناقص زغال در منقل ‌های کرسی و گاز در آبگرمکن ها، ژنراتورهای خانگی یا حتی روشن ماندن خودرو در پارکینگ های در بسته است.
/6013/6539خبرنگار: یحیی معماری***انتشاردهنده:مژگان حیدری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۸۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال مسافران دچار مسمومیت به بیمارستان در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد: بر اثر مسمومیت چند مسافر که در یکی از مراکز اقامتی قم مستقر بودند، پنج نفر مسموم شده که به بیمارستان منتقل شدند.

در حال حاضر حال عمومی بیماران خوب گزارش شده و خدمات درمانی در حال انجام است که در چند ساعت آینده مرخص خواهند شد.

دیگر خبرها

  • مزایای کریدور حمل‌ ونقل سبز و دیجیتال دریایی چیست؟
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • عکاسی از انبوه عنکبوت‌ها روی مریخ
  • انتقال مسافران دچار مسمومیت به بیمارستان در قم
  • مزایای کریدور حمل‌ونقل سبز و دیجیتال دریایی چیست؟
  • انتشار فیلم قمه‌کشی رعب‌آور/ در خیابان‌های ارومیه چه خبر است؟
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • دانشمندان تنها در ۱۵۰ دقیقه الماس ساختند
  • بریتانیا در یک قدمی شبکه برق بدون کربن
  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین