Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور بازدید از مناطق زلزله زده و رسیدگی به ایثارگران آسیب دیده وارد کرمانشاه شد و با نماینده، ولی فقیه در این استان دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی عصر روز جمعه ۱۷ آذرماه ۹۶ پس از ورود به استان کرمانشاه در دیدار با آیت الله علما نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه گفت: دولت، مردم و نیروهای مسلح برای رسیدگی به وضعیت آسیب‌دیدگان به میدان آمدند و گام‌های خوبی برداشته شده، ولی مشکلات عزیزان زلزله زده با سرمای هوا مضاعف شده است؛ بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز که جامعه‌ای با جمعیت حدود ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر را تحت پوشش دارد که سهم استان کرمانشاه قابل توجه است و متأسفانه تعدادی از اعضای جامعه ایثارگری در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۳۲۰۰ واحد مسکونی خسارت دیده مربوط به جامعه ایثارگری در زلزله مورد ارزیابی قرار گرفته است، گفت: منازل مسکونی جامعه ایثارگری تحت پوشش بیمه حوادث غیرمترقبه هستند و شرکت بیمه‌گر نسبت به جبران خسارات وارده اقدام می‌کند و امیدواریم با ایثار و کمک مردم ایران سختی‌ها و دشواری‌های زلزله‌زدگان کاهش یابد ضمن اینکه خوشبختانه حضور مقام معظم رهبری در منطقه آرامش بخش بوده است.

آیت‌الله مصطفی علما نیز با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط مردم و مسئولان تأکید کرد: رسیدگی به وضعیت آسیب دیدگان ادامه دارد و علی‌رغم دشواری امور فعالیت‌های خوب و مناسبی صورت گرفته و مدیرکل بنیاد استان کرمانشاه نیز همواره در صحنه حضور داشته‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی با استقبال هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و احمد صفری نماینده کرمانشاه در مجلس وارد کرمانشاه شد و حضور در گلزار مطهر شهدای کرمانشاه، بازدید از مناطق زلزله‌زده و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران این مناطق از برنامه‌های سفر رئیس بنیاد به استان کرمانشاه است.

پیش از این سید منصور میرمرادی معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد به نمایندگی از حجت الاسلام والمسلمین شهیدی ضمن سفر به این مناطق روند رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران زلزله‌زده استان کرمانشاه را بررسی کرده و با ایثارگران این مناطق دیدار کرده بود. معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد در نخستین ساعات پس از زلزله دستور رسیدگی به وضعیت آسیب دیدگان شاهد و ایثارگر را صادر کرد و رسیدگی به مشکلات این عزیزان توسط معاونت‌ها و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۹۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام

امین دوست محمدی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای قانون جامع حمایت از ایثارگران هستند، گفت: سازمان برنامه و بودجه استان ایلام از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای خدمات رسانی مطلوب به جامعه ایثارگران حمایت می‌کند.

دوست محمدی اضافه کرد: واگذاری طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی از دیگر اولویت‌های مهم است، برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری انجام است.

محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز ، گفت: ۱۰۰ درصد مصوبات دور اول سفر ریاست محترم جمهوری در حوزه بنیاد شهید استان با اعتبار ۵ میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

وی بیان کرد: کار‌های زیرساختی و پروژه‌ای بسیار خوبی در حوزه زائرسرا و خانه ایثار برای استان ایلام تعریف شده که این مهم نیازمند حمایت مسئولان ارشد استان در بحث اعتبارات است.

وی تصریح کرد: زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۶۰ درصد پیشرفت از جمله پروژه‌های مهم اداره کل بنیاد شهید است، همچنین برای تمامی املاک بنیاد شهید سند تک برگ اخذ شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • واگذاری زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی
  • واگذاری زمین به خانوارهای ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند