Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@13:26:40 GMT

۸۰۰ باغ شناسنامه دار در تبریز وجود دارد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۹۲۹۹

۸۰۰ باغ شناسنامه دار در تبریز وجود دارد

تبریز - مدیرعامل سازمان پارکها وفضای سبز شهرداری تبریز از شناسایی ۸۰۰ باغ شناسنامه دار با مساحت ۳۰۰ هکتار و آغاز طرح شناسنامه دار کردن باغات در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین حسن زاده شنبه در جلسه مشترک با مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تبریز با بیان این خبر اظهار داشت: این موضوع موجب ارتقا توانمندی و تسهیل در مسائل اقتصادی مربوط به باغات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه طی سال های اخیر هیچ گونه تغییر کاربری در باغات تبریز رخ نداده و اجازه این کار را نمی دهیم، تصریح کرد: برای شناسنامه دار کردن باغات مهمترین رکن، اعتماد سازی بین سیستم شهرداری، جهاد کشاورزی و باغداران استت.

حسن زاده همچنین از برنامه ریزی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز جهت ارائه تسهیلات رایگان به باغداران نیز خبر داده و افزود: خدماتی از قبیل هرس، سم پاشی، گیاه پزشکی، توزیع نهال رایگان، مبارزه با علف های هرز و... از جمله این اقدامات است.

مدیرعامل سازمان پارکها وفضای سبز شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: باغداران باید توجه داشته باشند که با اجرای این طرح هیچ گونه قصد تعرض و تغییر کاربری باغات را نداریم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۹۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی جالب از صفحه اول شناسنامه آیت الله مطهری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دوازدهم اردیبهشت ماه، مصادف با سالروز ترور استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری (ره)، به دست اعضای گروهک «فرقان» است.

به همین مناسبت جماران عکسی از شناسنامه وی منتشر کرده است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901717

دیگر خبرها

  • جوانه زدن ۷۵ درصد محصول باغات دیم زمین‌های شیب دار شهرستان اردل
  • عکسی جالب از صفحه اول شناسنامه آیت الله مطهری
  • دست‌درازی به کاربری باغات خط قرمز شورای شهر کرج است
  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز
  • نماینده تبریز: شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • کالا‌ها و خدمات ورزشی شناسنامه دار شدند
  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر
  • صدور اطلاعیه‌ای نسبت به بارش‌های سنگین به کشاورزان و دامداران
  • پیش بینی برداشت بیش از سه هزار تن انگور امسال از تاکستانهای مهاباد