Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛دکتر علیرضا درویش نژاد در جمع خبرنگاران بیان کرد: یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی 19 الی 22 آذر ماه با حضور 12 گروه از سراسر ایران در فرهنگسرای طوبی و تماشاخانه آفتاب بندرعباس برگزار می شود.

 

وی افزود: روز یکشنبه 19 آذر ماه در تماشاخانه آفتاب ساعت 9 و30 /10 نمایش " سیاره عروسک " به کارگردانی امید وحدت پور و محمود فلاحی از مشهد و ساعت 16 و 18 نمایش " بچه های سقاخانه " به کارگردانی راضیه ایرانی از مشهد اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دکتر درویش نژاد ادامه داد: در فرهنگسرای طوبی نیز 19 آذر ماه ساعت  9و30/10 نمایش " دعای باران " به کارگردانی مائده آریانوش از مشهد و ساعت 16 و  18 نمایش " مسافران کوچک " به کارگردانی ایوب رحیمی از میناب به روی صحنه می رود.

 

وی اضافه کرد: روز دوشنبه 20 آذر ماه در تماشاخانه آفتاب ساعت  9و30/10 نمایش " چارقد گلدار گلدونه خانم " به کارگردانی مجید بشکال از بندرعباس و ساعت 16 و 18 نیز نمایش " پروانه ای " به کارگردانی مهناز آقایی از مشهد اجرا می شود.

 

این مقام مسئول عنوان کرد: در فرهنگسرای طوبی نیز 20 آذر ماه ساعت 9 و 30/10 نمایش " قدمگاه " به کارگردانی محبوبه پاداش و مهدی سیم ریز از مشهد و ساعت 16 و  18 نمایش " گلفروشی خاندان صابر " به کارگردانی مصیب داوری از رودان به روی صحنه می رود.

 

وی افزود: روز سه شنبه 21 آذر ماه ساعت 9 و30/10 نمایش " یک روز برفی " به کارگردانی فاطمه جلیلی از همدان و ساعت 16 و 18 نیز نمایش " مگولیا " به کارگردانی مریم نوقابی از مشهد در تماشاخانه آفتاب اجرا می شود.

 

درویش نژاد اظهار کرد: در فرهنگسرای طوبی 21 آذر ماه ساعت 9 و30/10 نمایش " یک استکان چایی " به کارگردانی مصطفی داوطلب و علی ساقی از مشهد و نمایش " پنجه طلا " به کارگردانی محسن پور قاسمی ساعت 16 و 18 به روی صحنه می رود.

 

گفتنی است؛ مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی روز چهارشنبه 22 آذر ماه ساعت 30/17 در فرهنگسرای طوبی با حضور گروه های نمایش ، داوران ، اساتید و علاقه مندان برگزار و از مقام آورندگان تقدیر می شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۹۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی

حجت‌الاسلام سعید نصیراسلامی؛ معاون فرهنگی و تبلیغات سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش با کاظم نظری؛ مدیر کل هنرهای نمایشی درخصوص اجرای آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر ارتش، اجرای عمومی آثار تولیدی، تولید آثار هنری مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برگزیده گفت‌وگو و تفاهم کردند.

به گزارش ایسنا در جلسه‌ای که با حضور حجت‌الاسلام سعید نصیراسلامی؛ معاون فرهنگی و تبلیغات سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش، کاظم نظری؛ مدیر کل هنرهای نمایشی و سیامک موحدی؛ مدیر امور هنری سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش و شهرام نوشیر؛ مدیر کانون تئاتر دینی برگزار شد، مقرر شد آثار برگزیده سیزدهمین جشنواره تئاتر ارتش، که اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شد، در جشنواره تئاتر فتح خرمشهر و جشنواره تئاتر مقاومت اجرا داشته باشند. همچنین در این جلسه قرار شد فرصتی فراهم شود تا نمایش‌های خیابانی با موضوع شهدا و مضامین مرتبط، بتوانند در پادگان‌ها و فضاهای سازمانی ارتش، روی صحنه بروند.
در سومین مورد از این تفاهم، قرار شد گروه‌های اجرای تعزیه ارتش در فضاهای نمایشی و میادین و فضاهای روباز مختص این نوع نمایش، در ایام سوگواری اجرا داشته باشند.
همکاری دو طرف برای تولید یک اثر فاخر مشترک، نیز جزو مواردی بود که در این جلسه درباره آن گفت‌وگو شد و توافقاتی نیز به عمل آمد که به زودی نام نمایش و سالن اجرای آن اعلام خواهدشد.
همچنین در این جلسه درباره حمایت از نمایشنامه‌های برگزیده جشنواره «نسیم رحمت» با موضوع و نگاه مورد توافق دو طرف، گفت‌وگو شد. جشنواره «نسیم رحمت» از جمله جشنواره‌های برگزارشده توسط ارتش است که امسال هنرمندان شاخص در عرصه نمایشنامه‌نویسی در آن شرکت خواهند کرد.
 همچنین سال جاری، برای تقویت متون نمایشی و جشنواره تئاتر میثاق ۱۴، به نمایشنامه‌نویسان جوان و مطرح کشور نگارش ۲۸ نمایشنامه سفارش داده شده است.
درپایان این جلسه، گفت‌وگوهای اولیه درخصوص احیای سالن‌های ارتش برای اجرای تئاتر و برگزاری کارگاه‌های آموزشی مشترک نیز صورت گرفت و ادامه آن برای بررسی سیستم، مشکلات و تحلیل بیشتر موضوع به جلسات آتی موکول شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی