Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-27@04:39:03 GMT

انفجار مرگبار سیلندر گاز در بازار آهن +تصویر

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۹۴۹۴

انفجار مرگبار سیلندر گاز در بازار آهن +تصویر

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از انفجار سیلندر گاز در بزرگراه آزادگان خبر داد و افزود: این حادثه سبب فوت یک نفر شد.

به گزارش شریان نیوز،سید جلال ملکی از انفجار یک سیلندر گاز در بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت: ساعت ۸:۲۹ صبح امروز یک مورد حادثه انفجار سیلندر گاز در بزرگراه آزادگان داخل محوطه بازار آهن به سامانه ۱۲۵ شهرداری تهران اطلاع داده شد، که بلافاصله یک ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشریح محل حادثه افزود: یک آقای حدود ۳۵ ساله مشغول تخلیه سیلندرهای گاز اکسیژن که برای برشکاری استفاده می شود، بوده است، که به یک باره یکی از سیلندرها منفجر می شود و این مرد جوان نقش بر زمین شد و آسیب های جدی به وی وارد آمده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اضافه کرد: پرت شدن قطعات حاصل از انفجار سیلندر منجر به وارد آمدن خساراتی به کرکره مغازه مجاور شده بود.

وی افزود: آتش نشانان در اولین اقدام مرد جوان را تحویل عوامل اورژانس دادند، که متاسفانه مشخص شد، وی بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده بود.

ملکی گفت: خوشبختانه این حادثه موجب شعله وری دیگر سیلندرها نشده بود و آتش نشانان سیلندرها را با احتیاط کامل به محل امنی منتقل کردند، محل ایمن سازی و تحویل عوامل انتظامی شد.

برچسب هاانفجارسیلندراکسیژنآزادگانحادثهجوانمرگآتش نشانیبازار آهن مطالب مرتبط حقیقت آمریکایی!
در امتداد همدلی‌های شیعه و سنّی، پرچم شادباش برافرازیم
ارتباط حادثه کسر العین در صنعاء با خروج سفیانی
ابوالفضل پورعرب عزادار شد
جزئیات پشت پرده حادثه کشته شدن رئیس جمهور اسبق یمن
وقوع حادثه وحشتناک حین تزئین درخت کریسمس! +تصاویر

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۹۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت

سید حمید حسینی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: حادثه آتش سوزی و انفجار گاز ساعت سه و ۲۵ دقیقه بامداد امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه آمبولانس پایگاه یک شهری به صحنه حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه ۲ نفر ارزیابی شد که متاسفانه یک مصدوم بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه حادثه قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر این حادثه هم انجام و پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد.

مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان "نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه" به صورت شبانه‌روزی و رایگان به جمعیت تحت پوشش خدمات ارائه می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان