Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@09:09:18 GMT

دستگیری عوامل آتش‌زدن درب یکی از مساجد مشهد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۳۵۷۱

دستگیری عوامل آتش‌زدن درب یکی از مساجد مشهد

معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد از دستگیری عوامل آتش‌زدن درب یکی از مساجد مشهد توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد از دستگیری عوامل آتش‌زدن درب یکی از مساجد مشهد توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

قاضی حیدری با اعلام این خبر، اظهار کرد: طی روز‌های اخیر دو هسته از عوامل فریب خورده که با انجام تحرکاتی مبادرت به وارد آوردن خسارت به اماکن عمومی در شهر مشهد نموده و با آتش‌زدن درب یکی از مساجد موجب خدشه‌دار شدن عواطف مذهبی و اعتقادی همشهریان مؤمن و خداجوی مشهدالرضا (ع) شده بودند با همکاری نهاد‌های نظامی و انتظامی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با توجه به حساسیت و توجه ویژه ریاست دادگستری استان خراسان رضوی و دادستان مرکز استان نسبت به این موضوع اقداماتی انجام پذیرفت.

حیدری تصریح کرد: اقدامات این افراد که ناراحتی مردم شریف و مؤمن مشهد را به دنبال داشت، سبب شد تا اداره کل اطلاعات استان پیگیری این موضوع را به طور جدی در دستور کار خود قرار داده و سربازان گمنام امام زمان (عج) با همکاری دیگر نهاد‌های امنیتی و انتظامی با اقدامات اطلاعاتی دقیق بتوانند این دو هسته را شناسایی و در نهایت در یک عملیات دقیق دستگیر کنند.


وی خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع تلاش بر این است که پرونده این افراد با نوع عملکردشان با دقت لازم بررسی و در اسرع وقت تعیین تکلیف نهایی می‌شود.


معاون دادستان مشهد با تأکید بر این‌که «فریب خوردگان این گونه اقدامات مذبوحانه باید بدانند نهاد‌های امنیتی و انتظامی هوشیارانه تمامی تحرکات دشمنان این نظام را رصد خواهند کرد»، خاطرنشان کرد: نهاد‌های امنیتی و انتظامی مسئول برقراری امنیت عمومی و نظم اجتماعی و دفاع از مقدسات و ارزش‌های اسلامی بوده و در صورت چنین تحرکاتی به طور جدی و قاطعانه با مسببان آن برخورد خواهند کرد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۳۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: پس از وقوع نزاع و درگیری امشب در یکی از محلات ارومیه و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی متهمان شناسایی شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است.
 
سردار رحیم جهانبخش ادامه داد: پس از تکمیل پرونده و دستگیری متهمان، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

سردار جهانبخش تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس آذربایجان غربی است و قطعا اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی‌دهیم.

پنج شنبه شب افرادی با قمه و چوب های بلند، اقدام به مسدودسازی یکی از معابر اصلی ارومیه کردند و به زد و خورد پرداختند. 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • (ویدئو) قمه‌کشی در ارومیه؛ عوامل نزاع شناسایی شدند
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد