Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@05:32:15 GMT

مرگ یک زن سرنماز بخاطر گره خوردن گردنبند دور گلویش

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۵۹۵۶۲

رکنا: مرد میانسال که به اتهام قتل همسرش بازداشت شده بود، با اعلام نظریه پزشکی قانونی بیگناه شناخته شد و جواز آزادی گرفت.

چندی قبل مرد میانسالی در تماس با اورژانس از مرگ همسرش هنگام خواندن نماز خبر داد. با حضور امدادگران و گزارش این مرگ مشکوک به پلیس، بازپرس کشیک قتل Murder پایتخت و تیم تحقیق راهی محل حادثه Incident شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی‌های مقدماتی نشان می‌داد زن میانسال که در زمان مرگ با همسرش در خانه تنها بوده در یکی از اتاق‌ها روی سجاده نمازش جان باخته بود.به این ترتیب بابک- همسر این زن – به بازپرس جنایی گفت: ما در طبقه بالای خانه مادرزنم زندگی می‌کنیم. ساعتی قبل از این حادثه برای خوردن شام به خانه مادرزنم رفتیم و بعد از آن به خانه خودمان برگشتیم ، همسرم برای خواندن نماز به اتاق خواب رفت و من در پذیرایی بودم. چند دقیقه‌ای گذشت و دیدم از همسرم خبری نشد.
هر چه او را صدا زدم جواب نداد. وقتی به اتاق خواب رفتم دیدم او روی سجاده‌اش افتاده و نفس نمی‌کشد.درحالی که مرد میانسال از چگونگی مرگ همسرش اظهار بی‌اطلاعی می‌کرد اما در بررسی‌های صورت گرفته توسط متخصصان پزشکی قانونی، آثار کبودی روی گردن زن میانسال تأیید و علت مرگ خفگی اعلام شد.با این نظریه بازپرس جنایی دستور بازداشت بابک و انتقال جسد به پزشکی قانونی برای بررسی‌های بیشتر را صادر کرد.در حالی که مرد میانسال در همه بازجویی‌ها منکر جنایت Crime بود اما با توجه به اینکه این زوج بچه دار نمی‌شدند فرضیه درگیری آنها بر سر فرزند و قتل زن قوت گرفت. همزمان با ادامه تحقیقات جنایی، مظنون جنایت به نظریه پزشکی قانونی اعتراض کرد. با این اعتراض به دستور بازپرس جنایی کمیسیون سه نفره از متخصصان پزشکی قانونی برای رسیدگی به این پرونده وارد عمل شدند و سرانجام مشخص شد که پیچیدن گردنبند زن میانسال هنگام نماز دور گردنش باعث مرگ او شده است. با این نظریه همسر این زن آزاد و پرونده برای بررسی نهایی به دادگاه ارسال شد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۹۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسر

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: چندی قبل مأموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران از طریق تماس تلفنی با اداره دهم پلیس آگاهی از قتل زن میان‌سالی در خانه‌اش خبر دادند.

وی با بیان اینکه با گزارش این خبر تحقیقات آغاز و کارآگاهان راهی محل شدند، افزود: تیم جنایی با ورود به خانه موردنظر با جسد زن میانسال در حالی که با ضربات جسم سخت به قتل رسیده بود مواجه شدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: همسایه‌ها که متوجه صدای درگیری در خانه زن میانسال شده بودند به کارآگاهان گفتند این مادر و پسر با هم زندگی می‌کردند وقتی صدای درگیری شنیدیم به اینجا آمدیم اما با جسد زن میانسال رو به‌رو شدیم.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: با توجه به سالم بودن در ورودی و صدای مشاجره پسر جوان با مادرش قبل از جنایت، احتمال دست داشتن او در قتل مطرح شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: کارآگاهان خیلی زود پسر جوان را در یکی از خیابان‌های شرق تهران شناسایی و وی را در یک عملیات دستگیر کردند.

وی گفت: متهم که حالت روحی و روانی مناسبی نداشت مدعی شد، روز حادثه مادرم اعتراض کرد که چرا خانه را بهم ریختی و سر این موضوع باهم دعوایمان شد؛ عصبانی شدم و با وزنه بدنسازی او را زدم که ناگهان متوجه شدم نفس نمی‌کشد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای سیر مراحل قانونی به زندان اعزام شد.

کد خبر 6089751

دیگر خبرها

  • جنایت هولناک در ویلای زیبا!
  • چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • قتل هولناک مادر با ضربه‌های دمبل
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسر
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد