Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@09:12:03 GMT

آیا «محمودرضا خاوری» به قتل رسیده است؟

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۰۸۹۴

در برخی از شبکه‌های اجتماعی خبری مبنی بر قتل محمودرضا خاوری در کانادا دست به دست می‌شود، اما تاکنون هیچ مقامی در این خصوص صحبتی نکرده است.

به گزارش ایسنا، در حالی این خبر در فضای مجازی منتشر شده که 30 آبان ماه دادگاهی برای رسیدگی به پرونده خاوری - مدیرعامل وقت بانک ملی - و از متهمان پرونده فساد بزرگ بانکی یا پرونده موسوم به سه هزار میلیاردی، به طور غیابی در شعبه 26 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی احمدزاده برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیگیری‌های صورت گرفته از دستگاه قضایی در این خصوص به نتیجه‌ای مبنی بر تکذیب یا صحت مرگ خاوری نرسیده است و ظاهرا این خبر باید از سوی مقامات سیاسی و امنیتی اطلاع‌رسانی شود؛ چرا که دستگاه قضایی اطلاعاتی از روند پرونده و برگزاری دادگاه را بنا بر وظیفه‌ای که بر عهده دارد، اعلام می کند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۰۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا طرح فجرانه ادامه خواهد داشت، گفت: برای ادامه پرداخت جایزه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ الکترونیکی (طرح فجرانه) موضوع در حال پیگیری و بررسی است. به زودی نتیجه اعلام می‌شود.

وی در پاسخ پرسش دیگری مبنی بر پرداخت سهام عدالت متولدین امسال هم اظهار کرد: در این خصوص موضوع باید از طریق سخنگوی دولت پیگیری شود.

کد خبر 6090963 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص پرونده نسل‌کشی آلمان در غزه رای می‌دهد
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد/ جزئیاتی جدید از پرونده‌های چای دبش و باغ ازگل
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان/ ۷ نفر شهید شدند
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان/ ۶ نفر شهید شدند
  • حمله به نمازگزاران در گذره هرات افغانستان/ ۶ نفر شهید شدند
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود