Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ محسن سلیمانی عضو هیات مدیره مرکز پژوهش اتحادیه پوشاک در پاسخ به این پرسش که چرا تاکنون دستور العمل ساماندهی واردات پوشاک اجرایی نشده است؟ گفت: این دستور العمل نیاز به بستر سازی و زمینه سازی دارد تا بتواند به طور کامل اجرایی شود.

سلیمانی با حضور در بخش خبری 21 شبکه یک سیما افزود: برندهای پوشاکی که وارد ایران شدند و از وزارت صنعت ، معدن و تجارت مجوز گرفتند، هنوز نتوانستند طرف های خود را متقاعد کنند که در کشورمان سرمایه گذاری و تولید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر اینکه باید خود باوری داشته باشیم، ادامه داد: قادر به تولید کردن هستیم و امکانات خوبی داریم.

سلیمانی گفت: اکنون یکی از محورهای اصلی اتحادیه پوشاک، تولید است و همه تلاش ما در این راستاست.

عضو هیات مدیره مرکز پژوهش های اتحادیه پوشاک افزود: کمیته های تولید پوشاک را با توجه به کارگروه های لباس به زودی تشکیل می دهیم و امیدواریم تولید و توزیع کنندگان ما با مراجعه به این کارگروه ها و هماهنگ شدن، بازار لازم را بدست بیاریم.

او اضافه کرد: در مرکز پژوهش های اتحادیه پوشاک طرح های مدونی در همه زمینه های توزیع، تولید و زنجیره تامین آماده شده است، امّا به علت اینکه انتخابات اتحادیه در پیش بود، این طرح ها ارائه نشد پس از انتخابات ارائه خواهد شد.

منبع: فارس

403

صنعت پوشاک سرمایه گذاری متقاعد کردن رقبای داخلی اتحادیه پوشاک واردات پوشاک

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۱۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری به اتباع

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان جنوبی نخستین دفترچه‌های اقامت صادر شده ، ویژه طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه های خرد اتباع خارجی ، طی مراسمی با حضور مدیرکل رونمایی و تحویل تعدادی از اتباع افغانستانی گردید.

صفایی مدیرکل امور اتباع بیان داشت که تنها طرح قانونی و حمایتی اتباع در کشور، طرح مذکور می باشد که به ابتکار سازمان ملی مهاجرت و همکاری شرکت زنجیره تامین دانش و بانک ملی این طرح اجرایی گردیده و کماکان در حال اجرا می باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ظرفیت های فارس، چشم ۳۲ هیات تجاری خارجی را گرفت
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان
  • پیش‌نیازهای تحقق شعار سال در مناطق آزاد
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران
  • توزیع دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری به اتباع