Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: کارلوس کیروش تصویری از خود در کنار بازیگری مشهور، محمدرضا گلزار، را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

کارلوس کی‌روش که به تماشای فیلم سینمایی Movie آینه بغل رفته بود در حاشیه این فیلم با محمدرضا گلزار عکس یادگاری گرفت و از او به‌خاطر حمایتش تشکر کرد. کارلوس کی روش پس از آن تصویری از خود را در کنار محمدرضا گلزاردر صفحه فیس بوکش منتشر کرد و درباره آن نوشت: در کنار محمدرضا گلزار.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عجب ایرانی با استعدادی! از حمایتش ممنونم.

جدیترین خبرها در این باره ، این است که کی روش بعد از تماشای فیلم آینه بغل ، جدیدترین پروژه سینمایی رضا گلزار که به تازگی اکران شده ، این پست را منتشر کرده است و تازه در این دیدار او با رضا که هم ورزشکار است ، هم هنرپیشه و هم خواننده _ نوازنده ؛آشنا شده و وقتی پی برده یک چهره محبوب سینمایی هم هست از او تمجید کرده است.

از سوی دیگر بیلبوردهایی از سرمربی در سطح شهر این روزها خبرساز شده است.تبلیغاتی با این عنوان که سرمربی سفیر شد. حالا گروهی هم گمانه زنی کرده اند دیدار سرمربی تیم ملی و سوپر استار سینمای ایران بی ارتباط با یک پروژه مشترک تبلیغاتی نیست! چند وقت پیش تابلوهای تبلیغاتی شهر پر شده بود از تبلیغات یک مجموعه ورزشی که محمدرضا گلزار سفیرش شده بود.این اتفاق اخیرا با مشاهده عکس های کارلوس کی روش در بیلبوردهای تبلیغاتی وسعت گرفته و حالا انتشار عکس این دو نفر در کنار هم احتمالا برای یک کار مشترک تبلیغاتی بوده است!

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۲۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

5 گل برتر اینتر مقابل تورینو؛ از روبرتو کارلوس تا ایکاردی / فیلم

5 گل برتر اینتر مقابل تورینو؛ از روبرتو کارلوس تا ایکاردی / فیلم

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال
  • اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان
  • 5 گل برتر اینتر مقابل تورینو؛ از روبرتو کارلوس تا ایکاردی / فیلم
  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)
  • مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد