Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ  سیامک مرادی فرمانده انتظامی شهرستان سرباز گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت مبلغ ۳۷ میلیون ریال به صورت غیرمجاز از حساب بانکی وی، بررسی موضوع در دستور کار کاراگاهان پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

مرادی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته از پرینت حساب شاکی معلوم شد برداشت انجام شده از حساب، به صورت خرید اینترنتی بوده که پس از تحقیقات به عمل آمده متهم شناسایی و به پلیس فتا احضار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی تصریح کرد: با انجام تحقیقات تکمیلی و مواجه شدن سارق با مستندات غیرقابل انکار، متهم به جرم خود اعتراف و در خصوص اطلاعات حساب شاکی نیز اذعان کرد؛ به واسطه همکار بودن با شاکی، وی اطلاعات کارت بانکی خود را به خاطر مسائل کاری در اختیار من گذاشت و من با سوء استفاده اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب شاکی به مبلغ ۳۷ میلیون ریال کردم.

فرمانده انتظامی شهرستان سرباز با اعلام اینکه متهم پس از تکمیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد به شهروندان توصیه کرد اطلاعات مربوط به حساب‌های بانکی خود را به هیچ عنوان در اختیار دیگران قرار نداده و سرویس پیامک حساب بانکی خود را فعال، تا در صورت برداشت غیرمجاز و یا سوء استفاده، سریعا از آن مطلع شوند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۳۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند

محمد باغستانی اظهار داشت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

به گزارش جماران، وی افزود: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آن‌ها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سود‌ها را جمع آوری و مابقی سود سهام را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

دیگر خبرها

  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل و دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران