Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان گفت: دانش آموزان شهرستان درمیان در پی فراخوان جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله ‌زدگان غرب کشور برحسب وظیفه انسانی خود دراین طرح شرکت نموده وبه دانش آموزان آسیب دیده زلزله زدگان استان کرمانشاه کمک کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از وحدت درمیان، حسین مهران فر، مدیرآموزش وپرورش شهرستان درمیان ، ضمن  تسلیت به مناسبت جان باختن تعدادی از هموطنان عزیز مان در زلزله غرب کشور و ابراز همدردی با بازماندگان این زلزله از جمع‌آوری کمک‌های نقدی وغیر نقدی به مبلغ 32.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

500.000 ریال به  مردم زلزله زده استان کرمانشاه خبرداد.

 

وی افزود: دانش آموزان شهرستان درمیان در پی فراخوان جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله ‌زدگان غرب کشور( طرح امواج مهربانی ) برحسب وظیفه انسانی خود دراین طرح  شرکت نموده وبه دانش آموزان آسیب دیده زلزله زدگان استان کرمانشاه کمک کردند.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان بیان کرد:  تمامی این کمک ها به سازمان دانش آموزی استان خراسان جنوبی ارسال شده تا به همراه کمک های سایر دانش آموزان استان به زلزله زدگان دانش آموز استان کرمانشاه تحویل شود.

*درخشش معلمان درمیانی در جشنواره انتخاب پژوهشگربرتر سال 96

مهرانفر از درخشش معلمان درمیانی در هیجدهمین جشنواره انتخاب و تجلیل از پژوهشـگران و فناوران برتر 96خبر داد.

 

وی عنوان کرد: هیجدهمین جشنواره انتخاب و تجلیل از پژوهشـگران و فناوران برتر 96 که از مرداد ماه  لغایت آذرماه 96درسطح استان  برگزار شد ، آقای حسین کاووسی و خانم فاطمه چهکندی از شهرستان مرزی درمیان موفق به کسب رتبه دوم استانی  شدند.

 

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان گفت:ضمن ابراز خرسندی کسب این موفقیت های  ارزشمند را به این بزرگواران و جامعه فرهنگیان شهرستان مرزی درمیان تبریک و تهنیت عرض نموده و ا ز زحمات و تلاش های صادقانه همکاران گرامی تشکر وقدردانی می‌نمایم .

*کسب مقام اول ودوم استانی توسط فرهنگیان شهرستان مرزی درمیان در بیستمین برنامه معلم پژوهنده

 

مدیرآموزش و پرورش شهرستان درمیان از کسب مقام اول ودوم استانی  بیستمین برنامه معلم پژوهنده توسط همکاران فرهنگی شهرستان مرزی درمیان خبرداد.

وی افزود:خانم الهام یوسفی  رتبه اول استانی و خانم فاطمه افشاری وهمکاران رتبه دوم استانی  راکسب نمودند.

 

مهرانفر یاد آور شد: همچنین خانم ها منیژه بیدار،نجمه کریمی پور ،عفت یاسی، حکیمه ترابی بهلگرد به عنوان  منتخبین استانی برگزیده شدند که بی شک احراز این رتبه ها نشانگر عنایت الهی، لیاقت و تلاش بی شایبه این بزرگواران بوده است.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان گفت:  این جانب ضمن تقدیر وتشکر از زحمات و تلاش های صادقانه، کسب این موفقیت های ارزشمند را به این بزرگواران و جامعه فرهنگیان شهرستان مرزی درمیان تبریک عرض می نمایم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۳۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم

رضامراد صحرایی اظهار داشت: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم، ما به قله نزدیک شده ایم و کسی که می‌تواند این الگو شدن را رقم بزند نظام تعلیم و تربیت کشور است.

به گزارش ایرنا، گزیده‌ای از سخنان صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در مراسم نماز جمعه تهران به شرح زیر است:

- بعد از ۱۲ سال اولین آیین نامه اجرایی برای اجرای سند تحول بنیادین از هیات دولت بیرون آمد، آیین نامه توسعه و تقویت مهارت‌های دانش آموزان.

- هر دانش آموز متوسطه یک مهارت که از مهر امسال اجرایی خواهد شد.

- امروز امتحانات نهایی تعیین کننده امتیاز ورود به دانشگاه هستند و مرجعیت به معلم و مدرسه و کتاب برگشته است.

- اجرای مصوبه شورای علمی و فرهنگی باعث شده است که شاهد حضور بیش از پیش دانش آموزان مناطق محروم در دانشگاه‌های سراسر کشور باشیم.

- همه حکمرانی و اداره کشور برخاسته از آموزش و پرورش است.

- کشور ما پیشرفت نخواهد کرد الا از طریق آموزش و پرورش.

- ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم، ما به قله نزدیک شده ایم و کسی که می‌تواند این الگو شدن را رقم بزند نظام تعلیم و تربیت کشور است.

دیگر خبرها

  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران
  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • بهره برداری از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام استان کرمان طی ۲ سال
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم
  • امسال ۱۰۵ هزار معلم جذب آموزش وپرورش می‌شوند
  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • معلمان نقش با ارزشی در ترسیم آینده دانش آموزان دارند