Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خاش گفت: دو هزار و 200 دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) خاش هستند که امسال نیز 27 دانش آموز بازمانده از تحصیل و بی بضاعت تحت پوشش قرار گرفته و به کلاس درس رفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور ایرندگانی در گفت وگو با خبرنگار تفتان ما اظهار کرد: کمیته امداد در مبحث محرومیت زدایی و کمک به خانواده های نیازمند در کنار آماده و توانمند سازی خانواده های نیازمند برنامه مهم حمایتی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه در مسئله فرهنگی حدود 3 هزار نفر از مددجویان بین 6 تا 18 سال مورد حمایت تحصیلی قرار گرفتند، تصریح کرد: امسال دو هزار و 200 دانش آموز و 27 فرد بازمانده از تحصیل از داخل شهر و بخش مرکزی زیر چتر حمایتی قرار گرفتند که متاسفانه در گذشته بسیاری از آنها ترک تحصیل کرده بودند.

ایرندگانی با بیان اینکه در کنار دانش آموزان حدود 200 دانشجو داریم که مشغول درس خواندن هستند، خاطرنشان کرد: امسال نیز سه نفر از دانش آموزان زیر پوشش امداد در رشته های پزشکی و دندانپزشکی قبول شدند.

وی ادامه داد: برای موفقیت بیشتر فرزندان مردم چتر حمایتی ویژه دیده می‌شود و مراکز شبانه روزی که محروم هستند در جای دیگر خوابگاه شبانه روزی بجز چند شهرستان جای دیگری ندارند.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خاش با بیان اینکه در خوابگاه کمیته امداد 55 دانش آموز مستقر هستند، افزود: دانش آموزان این خوابگاه به صورت شبانه روزی حضور دارند که کلاس های کارآفرینی، کلاس فوق، مشاوره و کامپیوتر و کنکور برای آنها پیش بینی شده است.

وی یادآور شد: در بحث خانوادگی برای تمام خانواده ها برنامه داریم و طبق تقویم اجرایی پیش می رویم که بودجه امسال شهرستان 175 میلیارد ریال برای خاش در نظر گرفته شده است.

ایرندگانی با بیان اینکه نزدیک به دو هزار یتیم در شهرستان وجود دارد، تصریح کرد: ماهانه مبالغی به یتیم ها کمک می شود و در برنامه یتیم ها در طول سال حدود 600 میلیون تومان کمک می‌شود.

وی با بیان اینکه عدالت اجتماعی افراد تحت پوشش کمیته امداد در سراسر کشور یکسان است، اذعان کرد: در همین راستا دو هزار و 500 خانوار در سطح شهرستان تحت پوشش داریم که در مجموعه خودمان هیچگونه مشکلی احساس نمی شود.

ایرندگانی اظهار کرد: حدود 800 جفت کفش بین دانش آموزان نیازمند زیر پوشش کمیته امداد خاش توزیع خواهد شد که توسط آموزش و پرورش از خیرین گرفته شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۲۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد

رئیس آموزش و پرورش عشایر استان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته امتحانات نهایی پایه متوسطه امسال برای نخستین بار در مدارس عشایری دخترانه سرآبتاوه، شهید اندرخور پوله و سیدالشهدای چهارتخته برگزار می‌شود.   علی رحیمی افزود: پیش از این امتحانات پایان سال تحصیلی مقطع متوسطه در مدارس امام محمد باقر موشمی، امام هادی برد پهن، نخبگان گنجه‌ای و امام علی پهون برگزار می‌شد.   وی ادامه داد: دانش آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم کهگیلویه و بویراحمد در صورت اخذ نشدن این مجوز باید کیلومتر‌ها راه سخت گذر را با خودرو یا موتور سیکلت برای شرکت در این آزمون پیمایش می‌کردند.   رحیمی بیان کرد: ۱۲۰ دانش آموز در این چهار حوزه امتحانی افزون بر خطرات جاده‌ای هزینه‌های زیادی را برای طی کردن در مسیر‌های سخت گذر می‌پرداختند.   رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: آزمون نهایی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم برای دانش آموزان استان در هفت حوزه برگزار می‌شود.   رحیمی اظهار کرد: بیش از ۵۳۰ نفر نیروی آموزشی و اداری کار آموزش سه هزار و ۷۱۱ دانش آموز عشایری را در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ برعهده دارند.   وی ابراز کرد: این دانش آموزان به‌صورت ثابت، نیمه ثابت و سیار زیر پوشش آموزش‌های تحصیلی در مقطع ابتدایی این اداره کل قرار گرفته اند.   مناطق عشایری گچساران، زیلایی، پشت کوه جلیل و عشایر استان‌های بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری و اصفهان زیر پوشش مدارس عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.   چهار درصد جمعیت دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد یعنی سه هزار و ۷۱۱ دانش‌آموز را، دانش آموزان عشایری تشکیل می‌دهند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • هویت بخشی رسالت امروز معلمان است