Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-02@22:10:55 GMT

مقصر افتضاح میلیاردی در پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۴۶۱۷

مقصر افتضاح میلیاردی در پرسپولیس

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر بسیاری از پرونده های شکایت بازیکنان و مربیان خارجی و داخلی را بست تا بتواند در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد.

 

پرونده مانوئل ژوزه پرتغالی از جمله مشکلات پرسپولیس بود که به دلیل رقم بالای آن، این باشگاه پرطرفدار پایتخت را دچار مشکلات عدیده ای کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

میلیارد ها تومان پول باشگاه پرسپولیس که اگر نام بیت المال هم روی آن نگذاریم به هر حال پول این مملکت بود و به جیب خارجی ها رفت.


طاهری مدیر عامل وقت پرسپولیس در زمان تسویه حساب با ژوزه مدعی بود که مدیران عامل سابق با بدهی هایی که برای این تیم بوجود آوردند کمر این تیم را شکسته اند.


آقای طاهری پرونده گولچ به جریان افتاد و رای صادر شد این دستپخت چه کسی بود ؟


تحمیل برخی بازیکنان به برانکو در سفر اکراین و البته آقای گولچ که فقط چند دقیقه در خدمت پرسپولیس بود و وبیش از 500 هزار دلار روی دست این تیم گذاشت شاهکار چه کسی بود؟

 

آقای طاهری شما هم بعد از رفتنتان به جمع مدیران سابقی پیوستید که کمر این باشگاه را شکستند و اصولا کارنامه افراد بعد از رفتنشان مشخص می شود.

 

کاش شهامت داشتید همانطور که بدهکاری های مدیران سابق را تیتر یک زبانتان کردید حداقل درگوشی هم که شده به خودتان یک تذکر خشک و خالی بدهید.

باشگاه

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۴۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه ای در قم

تقی حسام، مدیرکل تعزیرات حکومتی قم اظهار کرد: ماموران نیروی انتظامی گزارشی پیرامون تخلیه گاز مایع از یک دستگاه خودروی انتقال فرآورده نفتی در واحد غیرمجاز را تهیه و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی ادامه داد: پرونده خرید و فروش ۹ هزار و ۴۷۰ لیتر گاز مایع یارانه‌ای بر خلاف ضوابط تعیین شده به ارزش ۲ میلیارد و ۸۹۴ میلیون ریال در شعبه چهارم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط گاز مایع، متهمان را به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۵۷۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل چهار برابر ارزش کالای کشف شده، محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • باقری: چمن افتضاح بود، ما با این پا پول درمی‌آوریم!
  • وحید امیری: هنوز برای قهرمانی فرصت داریم
  • ️جریمه میلیاردی برای نگهداری موتور سیکلت‌های قاچاق در قزوین
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه‌ای در قم
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه ای در قم
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی