Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@19:19:04 GMT

آینده پیچیده تورس در اتلتیکو

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۵۲۵۰

آینده پیچیده تورس در اتلتیکو

نشریه مارکا مدعی شد که باشگاه اتلتیکو قصد دارد آینده تورس را به دست خودش بسپارد.

به گزارش "ورزش سه"، در ژانویه و با اضافه شدن دیگو کاستا به ترکیب روخی بلانکوس، شانس تورس برای بازی کردن کاسته خواهد شد و با آمادگی بالای کاستا، احتمالا مهاجم برزیلی الاصل مهاجم فیکس تیم خواهد بود.

 

 

 

کاستا از دیدار مقابل یدا در کوپا دل ری می‌تواند تیمش را همراهی کند و با حضور مهاجمانی مثل گریزمان، گامیرو، کورئا، ویتو و تورس، رقابت در خط حمله اتلتیکو به اوج خود خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیمئونه 6 مهاجم در اختیار خواهد داشت که نهایتا می‌تواند از دو مهاجم در زمین استفاده کند. بدین ترتیب احتمالا در ژانویه حداقل یک مهاجم از جمع بازیکنان اتلتیکو جدا خواهد شد. کاندید اصلی جدایی، لوسیانو ویتو است؛ ولی فرناندو تورس نیز یکی دیگر از گزینه ها خواهد بود.

 

با این حال ال نینو تمایلی به جدایی از اتلتیکو در ژانویه ندارد و می‌خواهد بار دیگر برای فیکس شدن بجنگد. او پیش از این، سیمئونه را متقاعد کرده بود که او را به مانژوکیچ، جکسون مارتینز، ویتو، کوره‌آ و گامیرو ترجیح دهد؛ ولی حالا با حضور کاستا، شرایط تورس بسیار پیچیده خواهد شد.

اتلتیکو مادرید فرناندو تورس

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۵۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو درها را باز کرد: خداحافظی ژوائو با بارسا

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو فلیکس یکی از برجسته‌ترین موضوعات تابستانی برای اتلتیکو مادرید و بارسلونا خواهد بود. اتلتیکو می‌داند که بارسا برای دائمی کردن قرارداد او رقم زیادی پرداخت نخواهد کرد، بنابراین منطقی‌ این است که آنها دوباره او را قرض بدهند ولی اتلتیکو چنین تمایلی ندارد. این در حالی است که بارسا هنوز تصمیمی قطعی در مورد آینده ژوائو نگرفته است.

رقم مدنظر اتلتیکو برای فروش ستاره پرتغالی حدود 60 میلیون یورو است، قیمتی که برای بارسا بسیار پیچیده به نظر می‌رسد. طبق ادعای آاس، در این شرایط بازگشت فلیکس به اتلتیکو بسیار محتمل است. به یاد داشته باشیم که اتلتیکو مادرید 127 میلیون یورو برای این بازیکن به بنفیکا پرداخت کرده و بنابراین آنها نمی‌خواهند او را ارزان از دست بدهند. بازیکن سابق بنفیکا قبل از انتقال به بارسا تا سال 2029 قراردادش با اتلتیکو را تمدید کرد.

دیگر خبرها

  • تلاش جدید تیک‌تاک برای حفظ بقا
  • تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
  • تایید شد: بارسلونا به دنبال ستاره جنجالی یونایتد
  • اسطوره رئال مادرید به باشگاه النصر اضافه می‌شود
  • اتلتیکو درها را باز کرد: خداحافظی ژوائو با بارسا
  • گوکرش درباره آینده‌اش: نمی‌توانم به هواداران اسپورتینگ لیسبون قولی بدهم
  • تنها باشگاهی که به رئال تبریک نگفت
  • سزار منوتی، سرمربی قهرمان جام جهانی 1978 درگذشت
  • بزرگترین حسرت در سیرجان سهم ستاره اسپانیایی (عکس)
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!