Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-02@03:35:39 GMT

صدور حکم خاوری و سه متهم پرونده مه‌آفرید

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۵۳۴۷

صدور حکم خاوری و سه متهم پرونده مه‌آفرید

رییس‌کل دادگستری استان تهران از صدور حکم خاوری مدیرعامل متواری بانک ملی و سه متهم پرونده موسوم به فساد سه‌هزار میلیاردی خبر داد و گفت: خاوری در هر چهار مورد اتهامی مجرم و به حبس طویل‌المدت محکوم شده است.

به گزارش قدس آنلاین، غلامحسین اسماعیلی درباره پرونده محمودرضا خاوری مدیرعامل سابق بانک ملی که به خارج از کشور فرار کرده و از متهمان پرونده فساد سه‌هزار میلیاردی محسوب می‌شود اظهار کرد: حکم پرونده خاوری صادر و این فرد به حبس طویل‌المدت محکوم شده اما چون هنوز حکم قطعی نشده است، نمی‌توانیم جزییات پرونده و حکم را اعلام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس‌کل دادگستری استان تهران اضافه کرد: خاوری چهار عنوان اتهامی داشت که در کیفرخواست صادره از سوی دادسرا به آنها اشاره شده بود و دادگاه وی را در مورد هر چهار مورد اتهامی، محکوم کرده است.

اسماعیلی همچنین از صدور حکم سه متهم دیگر پرونده موسوم به فساد سه‌هزار میلیاردی خبر داد و گفت: بر اساس اعلام دادگاه، حکم این افراد نیز صادر شده اما از جزییات حکم اطلاع ندارم.

وی درباره خبر منتشرشده در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر کشته شدن خاوری در کانادا اظهارکرد: من هم این خبر را دیدم اما بعید می‌دانم صحت داشته باشد ضمن اینکه مرجع تأیید یا تکذیب این خبر دادگستری نیست و باید مراجع دیگر در این خصوص اظهارنظر کنند.

رییس کل دادگستری استان تهران در پاسخ به این سؤال که آیا دادسرا دستور جدیدی در ارتباط با استرداد خاوری به پلیس اینترپل داده است یا خیر، افزود: همان دستورات قبلی است و دستور جدیدی به اینترپل داده نشده اما قطعاً در صورت قطعیت یافتن حکم صادره، دادسرا با جدیت بیشتری، استرداد خاوری را از طریق اینترپل پیگیری می‌کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۵۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، دادگستری خراسان رضوی اعلام کرد پرونده قضائی برای ضاربان یک آمر به معروف و ناهی از منکر در کاشمر تشکیل و موضوع به صورت ویژه پیگیری می‌شود.

طبق گزارش دادگستری خراسان رضوی، در پی تذکر یک جوان کاشمری و آمر به معروف و ناهی از منکر به ۲ راکب موتور سیکلت که برای سه دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند وی از سوی ضاربان با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه گردن مجروح شد.

بنا بر این گزارش، پرونده قضائی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر تشکیل و متهمان با صدور قرار بازداشت موقت تحویل زندان شهرستان شدند.

کد خبر 6094274

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • صدور کیفرخواست برای‌ متهم قتل پزشک ماهشهری
  • رسیدگی به ۳۴۰۰ پرونده بافت فرسوده در اردبیل
  • صدور ۳۰ درصد اسناد تک برگی اراضی زراعی استان اردبیل
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص پرونده نسل‌کشی آلمان در غزه رای می‌دهد
  • احتمال صدور مخفیانه حکم بازداشت مقامات اسرائیل