Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله اراکی گفت: راه مقابله با دشمن ارتباط گسترده کشورهای اسلامی با یک دیگر است که در این باره می توان از فضای مجازی و الکترونیکی نیز استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله  محسن اراکی، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با جمعی از علما و اندیشمندان دینی آفریقا که برای شرکت در سی و یکمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی به ایران سفر کرده بودند، دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این دیدار، آیت الله اراکی ضمن تأکید بر وحدت میان تمامی فرق و مذاهب اسلامی خاطرنشان کرد: در دنیا افکار فراوانی وجود دارد ولی نباید این تفاوت افکار دلیل بر اختلاف میان اقوام و گروه ها شود.

 وی اضافه کرد: مسلمانان با هر فرقه و مذهبی باید در کنار یک دیگر زندگی مسالمت آمیزی داشته و بدانند که امت اسلامی همانند یک پیکر واحد است. اگر آسیبی به بخشی از آن برسد بقیه بخش ها نیز آسیب می بیند.

 دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی بر وحدت عملی تأکید کرد و یادآور شد: در ایجاد وحدت عملی علما نقش اساسی دارند. علمای جهان اسلام می توانند با یک دیگر ارتباط داشته و وحدت را در عمل نشان دهند. علمای جهان اسلام باید اجتماع واحدی داشته باشند.

 وی ادامه داد: درست است که مسلمانان دارای تفاوت افکار و عقاید هستند ولی مشترکات فراوانی نیز دارند که برای رسیدن به وحدت باید بر روی این مشترکات تأکید کنند.

 آیت الله اراکی با بیان این که دشمنان، بلاد اسلامی را مورد تهاجم قرار داده اند، اضافه کرد: راه مقابله با دشمن ارتباط گسترده کشورهای اسلامی با یک دیگر است که در این باره می توان از فضای مجازی و الکترونیکی نیز استفاده کرد.

 وی همچنین خواستار ارتباط علمی کشورهای اسلامی با یک دیگر شد و اظهار داشت: جهان اسلام دارای نیروهای جوان فراوانی است که آن ها می توانند در زمینه های مختلف به ویژه علمی یار یک دیگر باشند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۱۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ جهت عضویت در کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در پیام رسان بله کافیست عدد ۱۷۱ را به شماره ۱۰۰۰۵۸۸۲ پیامک کنید.

نشانی کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در سایر پیام رسان‌های داخلی به شرح زیر است:

splus.ir/Tv_Golestan
eitaa.com/Tv_Golestan
https://rubika.ir/Tv_Golestan
https://ble.ir/Tv_Golestan
http://Golestan.irib.ir
@Tv_Golestan

دیگر خبرها

  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • جهش تولید با رشد استعداد کارگران محقق می‌شود
  • سردار رادان: مقابله با بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه امری خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت است
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست