Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@22:44:22 GMT

اعتراض پدیده به حکم کسر ۶ امیتاز

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۶۰۴۱

اعتراض پدیده به حکم کسر ۶ امیتاز

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مسئولان باشگاه پدیده مشهد صبح امروز(شنبه) برای پیگیری کسر ۶ امتیاز از این تیم به دلیل شکایت زوران کنزوویچ در محل فدراسیون فوتبال حاضر شدند و مستندات خود را در اختیار مسئولان فدراسیون قرار دادند.

محمد علی کریمویی مدیرعامل و مجتبی سرآسیابی قائم باشگاه پدیده مشهد در صحبت با مهدی تاج اعتقاد داشتند این موضوع تا حدی غیر طبیعی است چراکه این باشگاه اقدام های لازم را نسبت به پرداخت مطالبات زوران کنزوویچ انجام داده و حدود ۵۰ درصد از مطالبات ۹۰ هزار دلاری او را پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئولان باشگاه پدیده اعتقاد دارند تاکنون یک نامه هم به این باشگاه درخصوص مطالبات کنزوویچ ارسال نشده است و البته جای تعجب دارد که چرا کنزوویچ و وکیلش تاکنون فیفا و فدراسیون فوتبال را از دریافت ۵۰ درصد از مطالباتش مطلع نکرده اند.

برهمین اساس تاج هم دستور داده پیگیری های لازم درباره کسر ۶ امتیاز از پدیده انجام شود.   انتهای پیام/ حضور مسئولان پدیده در فدراسیون فوتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۶۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم

فدراسیون فوتبال به رهبری مهدی تاج ، در حال فتح قله‌های اخلاقی و انضباطی است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ وقتی کمیته‌های قضایی فدراسیون فوتبال بیش از آنکه رفع معضلات اخلاقی و انضباطی فوتبال برای‌شان مهم باشد، مشغول وضع جرایم مالی هستند و جزای نقدی در اولویت است تا اصلاح تربیتی جامعه فوتبال. 

 این ویدئوی تاسف‌بار کتک‌زدن داور از اوضاع وخیم اخلاقی و تربیتی در فوتبال پایه تهران است که طی چندمین بار در چندماه اخیر تکرار می‌شود و معلوم نیست چرا فکر موثری در مورد آن صورت نمی‌گیرد؟ 

تا به کی باید شاهد این تصاویر وحشتناک باشیم و عوامل آن با چندماه محرومیت و چند ده میلیون جریمه به میادین برگردند. چه زمانی برخورد قاطع و پیشگیری از بروز این فجایع به عمل خواهد آمد؟

 

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تداوم اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا/ پلیس ۱۰۰ نفر را در بوستون دستگیر کرد
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • هاشمی: دخالتی در امور اجرایی استقلال و پرسپولیس نداریم