Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز ، بعد از نامه فیفا به فدراسیون فوتبال و باشگاه پدیده مبنی بر کسر 6امتیاز از تیم مشهدی در لیگ برتر به دلیل شکایت زوران کنزوویچ مسوولان این باشگاه بلافاصله اقدامات لازم را برای اعتراض به حکم فیفا آغاز کردند.

البته حکم ارسالی فیفا به فدراسیون فوتبال ایران قطعی و غیرقابل برگشت است اما مسئولان باشگاه پدیده معتقد هستند این پرونده به شکلی مشکوک پیش رفته و در حالی که طی دو سال اخیر حتی یک نامه مبنی بر پرداخت مطالبات بازیکن مذکور به باشگاه پدیده ارسال نشده اما به یکباره روز گذشته نامه‌ کسر 6 امتیاز به فدراسیون ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان پدیده معتقدند در روند این پرونده ابهاماتی وجود دارد و به همین دلیل تمامی مدارک و مستندات خود را امروز به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برده و در این نشست نیز توضیحات لازم را رئیس فدراسیون فوتبال ارائه کردند. ظاهرا طبق هماهنگی‌های صورت گرفته و مستنداتی که مسئولان پدیده ارائه کرده‌اند مهدی تاج از افراد مربوطه در فدراسیون خواسته تا اعتراض باشگاه پدیده را به فیفا ارسال کنند.

یکی دیگر از ابهامات بوجود آمده در کسر 6 امتیاز از تیم فوتبال پدیده به خاطر شکایت کنزوویچ این است که این بازیکن 50 درصد مطالبات خود را به صورت تمام و کمال دریافت کرده و بعد از آن اقدامات خود را نه از طریق وکیل و نه از طریق نامه‌نگاری به گوش فدراسیون و باشگاه پدیده نرسانده است.

602

فوتبال باشگاه پدیده فدراسیون فیفا

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۶۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه هشدار دهنده وزیر ورزش خطاب به تاج

به گزارش ورزش سه و به نقل از رسانه اطلاع رسانی وزارت ورزش،  در نامه کیومرث هاشمی خطاب به رییس فدراسیون فوتبال آمده است: «همان‌طور که مطلع هستید موضوع امکان حضور بانوان محترم علاقه‌مند فوتبال در ورزشگاه‌های کشور در شرایطی مورد موافقت مراجع تصمیم‌گیرنده قرار گرفت که فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال کشور و هم‌چنین باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در جهت بهبود زیرساخت‌ها، ساماندهی هر چه بهتر هواداران زن و مرد و هم‌چنین ارتقای جو اخلاقی و فرهنگی حاکم بر استادیوم‌های فوتبال تلاش کنند که متأسفانه نه تنها شاهد بهبود شرایط فرهنگی حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال نیستیم، بلکه شاهد بروز و ظهور صحنه‌ها و اتفاقاتی هستیم که هرگز در شأن هواداران ایرانی نبوده و متأسفانه رفتار برخی هوادارنماها زمینه ایجاد خدشه بر منزلت و کرامت زن ایرانی را نیز فراهم کرده است که رصد و کنترل این افراد معدود وظیفه باشگاه‌هاست.

هاشمی در این نامه تاکید کرده است: «معتقدم بروز این نوع حوادث، ناشی از فقدان برنامه جامع فرهنگی برای بهبود جو حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال و هم‌چنین ناشی از کم‌توجهی برخی باشگاه‌های فرهنگی ورزشی فوتبال کشور است که متأسفانه لفظ «فرهنگی» را به عاریه یدک کشیده و فاقد اهتمام لازم برای ساماندهی هواداران خود هستند. بر همین اساس باید تأکید کنم مشاهده این نوع اتفاقات که دل مردم علاقمند به ورزش‌ کشور را نیز به درد آورده، به هیچ عنوان برای مجموعه ورزش کشور قابل قبول نبوده و همان‌طور که بارها تأکید کرده‌ام؛ «ورزش بدون ارزش برای نظام جمهوری اسلامی ایران فاقد اعتبار است».

و اما درخواست وزیر: با استفاده از ظرفیت قانونی در فدراسیون فوتبال، محرومیت خاطیان و هم‌چنین ارسال گزارش آسیب‌شناسی با محوریت بررسی علل وقوع حوادث این‌چنینی ظرف یک هفته، تدابیر لازم جهت ساماندهی دائمی هواداران با رویکرد قبول مسئولیت از سوی باشگاه‌ها پیش‌بینی شده و مراتب برنامه‌ریزی‌های عملیاتی در اسرع وقت به این وزارتخانه منعکس شود.

در پایان نامه قید شده: بدیهی است معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، تحقق این مأموریت مهم را تا اخذ نتایج ملموس با جدیت هر چه تمام‌تر پیگیری خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال‌ نمایش خانگی و درخواست توقف پخش آن
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • نامه هشدار دهنده وزیر ورزش خطاب به تاج
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور