Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد- ایرنا- رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رئیس جمهوری آمریکا درباره بیت المقدس تاکید کرد: تنها راه جلوگیری از تکرار چنین سخنانی، وحدت در بین مسلمانان جهان است.

به گزارش ایرنا، محمدرضا عارف روز شنبه در آیین گشایش بنیاد امید ایرانیان شعبه چهارمحال و بختیاری افزود: اعتلای امت و کشورهای اسلامی در وحدت و همگرایی است و اگر همگان می بینند ترامپ به خودش جسارت می دهد، حرکت غیرقانونی درباره قدس انجام دهد که در آن نیز نوعی رو در رویی با جهان اسلام وحود دارد، به دلیل نبود وحدت در جهان اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تبریک هفته وحدت و تاکید امام راحل بر وحدت کشورهای اسلامی تصریح کرد: امید است با وحدت جهان اسلام، ترامپ تو دهنی محکمی از جهان اسلام بخورد و بتوان مسیر اعتدال و پیشرفت کشورهای اسلامی را دنبال کرد.
رئیس بنیاد امید ایرانیان، این بنیاد را اتاق فکری برای نظام و کشور دانست و گفت: این بنیاد قرار نیست نقش یک حزب را ایفا کند، بلکه یک گفتمان برای انقلاب اسلامی ایران خواهد بود.
وی افزود: برای 10 سال ابتدایی این حزب هرگونه فعالیت حزبی ممنوع شده است و انتظار می رود در 10 سال بعد نیز فعالیت حزبی انجام نشود.
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برنامه این بنیاد حضور جدی در انتخابات مختلف است، گفت: این بنیاد برای انتخابات نامزدی معرفی نمی کند بلکه معرفی نامزد بر عهده احزاب است و اولویت بنیاد امید ایرانیان ظرفیت سازی برای جوانان و بانوان در عرصه های مختلف است.
عارف با تاکید بر اینکه کشور نیازمند احزاب فراگیر است، گفت: تا زمانی که چند حزب فراگیر در کشور تشکیل نشود باید به صورت جبهه ای و بین حزبی فعالیت ها انجام شود.
وی، توجه به جوانان، شایسته سالاری، ظرفیت سازی برای بانوان در عرصه های مدیریتی، اعتلای ایران اسلامی به عنوان هدف غایی بنیاد، اخلاق مداری در سیاست، خردورزی و عقل گرایی را از رویکردهای این بنیاد است.
عارف، جریان اصلاح طلب را جریان اصیل انقلاب و پایبند به ارزشهای انقلاب اسلامی ایران دانست.
به گفته وی، بنیاد امید ایرانیان در استانها نیز به مسائل ملی و فراملی توجه ویژه ای دارد و اولویت های استان ها را به مسئولان ارائه می کند.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از مسائل چهارمحال و بختیاری را بحران کم آبی دانست و گفت: این مساله ملی است و اگر نگاه ملی به آب نشود به همبستگی مردم ضربه وارد می کند.
عارف افزود: نهادسازی و تقویت نهادهای مدنی، بهره گیری از نخبگان و ظرفیت سازی برای جوانان و بانوان از برنامه های بنیاد امید ایرانیان در استانهاست.
به گزارش ایرنا، در این آیین، الله کرم نصیری به عنوان رئیس بنیاد امید ایرانیان شعبه چهارمحال و بختیاری انتخاب شد.
در آیین گشایش بنیاد امید ایرانیان شعبه چهارمحال و بختیاری نمایندگان مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.
محمدرضا عارف در بدو ورود به چهارمحال و بختیاری به مقام شامخ شهدای شهرکرد ادای احترام کرد.
خبرنگار: محمود رئیسی**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
2097/6021

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۳۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس شورای وحدت در خراسان رضوی اعلام کرد که این شورا برای حمایت از یکی از دو نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد به اجماع رسیده است.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برنامه‎‌ شورای وحدت خراسان رضوی برای حمایت از یکی از دو نامزد مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد، اظهار کرد: در جلسه‌ای که دو روز پیش با حضور آقایان اخلاقی و معتمدی‌فر (دو نامزد مرحله دوم انتخابات در مشهد) برگزار شد، ما برنامه‌های هر دو را بررسی کردیم و برای حمایت از یک کدام به جمع‌بندی رسیدیم و پس از آغاز مهلت قانونی تبلیغات، طی اطلاعیه‌ای اعلام می‌کنیم.

وی در خصوص احتمال اجماع تمام تشکل‌های اصولگرای مشهد بر سر یک نامزد، عنوان کرد: تشکل‌هایی که زیرمجموعه شورای وحدت هستند، برای حمایت از یک نامزد خاص به اجماع رسیده‌اند، اما در مورد سایر تشکل‌ها تا جایی که اطلاع دارم هنوز جلسه‌ای در این خصوص برگزار نکرده‌اند و هنوز حتی معلوم نیست که آیا می‌خواهند مجددا از نامزد دور نخست خود حمایت کنند یا خیر.

رئیس شورای وحدت در خراسان رضوی با تاکید بر اهمیت حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس، بیان کرد: در چند وقت اخیر ما یک نمایش بی‌نظیر از اقتدار کشورمان در سطح بین‌الملل را دیدیم. در چنین شرایطی تقویت اقتدار سیاسی در داخل از اهمیت مضاعفی برخوردار می‌شود که در گرو حضور گسترده مردم در انتخابات است.

ترقی ادامه داد: مردمی که به اقتدار خارجی کشور ایمان دارند و عملیات چندی قبل نیروهای مسلح در حمله به رژیم صهیونیستی برایشان غرور آفریده، باید در عرصه داخلی هم برای تقویت اقتدار کشور تلاش کنند. در شرایط فعلی و پس از اتفاقات اخیر، مردم امیدوارتر شده‌اند و همین زمینه خوبی خواهد بود برای مشارکت گسترده در انتخابات ۲۱ اردیبهشت تا حداقل همان میزان مشارکت انتخابات اسفندماه مجدداً حاصل شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم