Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت‌رئیسه مجلس در ابتدای هر جلسه علنی پارلمان اسامی نمایندگانی که با تاخیر به صحن علنی پارلمان می رسند را قرائت می‌کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، هیئت‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی در آغاز هر جلسه علنی مجلس پیش از ورود به دستور کار قوه مقننه، اسامی نمایندگانی که با تاخیر در جلسه حاضر شده‌اند را قرائت می‌کند، گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم در هفته‌های متوالی که مجلس جلسه علنی دارد اسامی نمایندگانی که با تاخیر در جلسه حضور می‌یابند را منعکس می‌کند و از این پس نیز  در پایان یک دوره یک ماه اسامی این نمایندگان در قالب گزارشی در این خبرگزاری منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آیین‌نامه داخلی مجلس ساعت شروع به کار نشست علنی پارلمان ساعت 8 صبح است که 290 نماینده پارلمان باید در این نشست حضور داشته باشند. محاسبه ساعات غیبت در جلسات رسمى مجلس با هیئت رئیسه است و این  هیئت موظف است غیبت و تأخیر غیرموجه نمایندگان  را هر ماه به اطلاع نمایندگان برساند همچنین غیبت، تأخیر غیرموجه نمایندگان پیش از پایان جلسه مجلس اعلان و در صورت مذاکرات مجلس ثبت خواهد شد و نماینده‌‏اى که بیش از یکصد ساعت متوالى یا دویست و پنجاه ساعت غیرمتوالى از اوقات رسمى جلسات مجلس و کمیسیون را بدون عذر موجه در یک سال غیبت نماید، مستعفى شناخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید:امروز هم 7 نماینده با تاخیر به مجلس آمدند + اسامی

در 5 جلسه علنی اخیر مجلس که از تاریخ 24 آبان ماه تا 8 آذر سال جاری برگزار شد محمد حسین فرهنگی عضو هیئت‌رئیسه مجلس اسامی نمایندگانی که با تاخیر به صحن علنی پارلمان رسیده اند را به شرح زیر قرائت کرده است.

 اسامی متاخرین یکصد‌و‌پنجاه‌و‌یکمین جلسه علنی پارلمان  در روز چهارشنبه 24 آبان

ردیفنماینده حوزه انتخابیه 1-علیرضا ابراهیمیرامیان و آزاد‌شهر2-ولی داداشیآستارا3-اسد‌الله قره‌خانیعلی‌آباد کتول4-محمد‌جواد کاظم‌نسباهواز5-احمد‌علی کی‌خواهزابل6-علی محمد مرادیقروه و دهگلان7-سید‌راضی نوریشوش8-نبی‌هزار جریبیگرگان و آق‌قلا

 اسامی متاخرین صد‌و پنجاه‌و‌دومین جلسه علنی پارلمان  در روز دوشنبه 29 آبان

ردیفنماینده حوزه انتخابیه1-علی ابراهیمیشازند2-داریوش اسماعیلیخرامه و سروستان3-عبدالغفور ایران‌نژادچابهار4-سهیلا جلودارزادهتهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس5-غلام‌محمد زارعیبویر احمد و دنا6-علی نجفیبابل7-رامین نور‌قلی‌پورکردکوی

به گزارش تسنیم، در جلسه یکصدو پنجاه سه و یکصدو پنجاه و چهار نمایندگان تاخیری برای حضور در صحن علنی پارلمان نداشتند.

اسامی متاخرین صد‌و پنجاه‌و پنجمین جلسه علنی  مجلس در روز چهارشنبه 8 آذر

ردیفنماینده حوزه انتخابیه 1-علیرضا ابراهیمیرامیان و آزاد‌شهر2-رضا انصاریداراب و زرین‌شهر3-حسن بهرام‌نیانهاوند4-ولی داداشیآستارا5-جواد کاظم‌نسباهواز6-کوروش کرمپور حقیقیفیروز‌آباد7-جواد کریمی قدوسیمشهد8-مسعود گودرزیممسنی و رستم9-ولی‌الله نانواکناریفریدون‌کنار10-رامین نورقلی‌پورکردکوی11-همایون هاشمیمیاندو‌آب

انتهای‌ پیام/

R1385/P1011199/S1,15/CT11 موضوعات مرتبط نمایندگان مجلس مجلس دهم

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۶۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف

بر اساس اعلام فرمانداری بیرجند، اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف در دور دوم انتخابات، به شرح ذیل است:

۱- آقای علی مولوی حقیقی فرزند محمدعلی مشهور به سردار، کد نامزد ۱۱،

۲- آقای سید حسن هاشمی فرزند سید عبدالجواد مشهور به دکتر هاشمی، کد نامزد ۲۲

تبلیغات انتخابات دور دوم، از فردا ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و تا ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ رأی ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • فیلم| علیه خزان شرافت و دروغ دموکراسی در صحن علنی پارلمان اصفهان
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور
  • تشدید اعتراضات در مقابل پارلمان گرجستان
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم /رقابت ۹۰ کاندیدا برای فتح ۴۵ کرسی پارلمان
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • اعلام اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف
  • اسامی کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس تهران
  • اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران اعلام شد