Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@08:45:08 GMT

اعداد جالبی که در مورد بازی یوونتوس اینتر باید بدانید + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۷۰۴۷

اعداد جالبی که در مورد بازی یوونتوس اینتر باید بدانید + فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: دو تیم یوونتوس و اینتر در قالب هفته شانزدهم سری آ به مصاف هم خواهند رفت.

حجم ویدیو: 4.90M | مدت زمان ویدیو: 00:00:47

یوونتوس روز شنبه در ورزشگاه آلیانتس در حالی میزبان اینتر صدر نشین است که با رقیب دیرینه خود تنها 2 امتیاز اختلاف دارد و با پیروزی احتمالی می تواند جای خود را در جدول با نراتزوری عوض کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوونتوس اگرچه در این فصل در چند بازی لغزش داشته است اما طی چند بازی اخیر به روند بی عیب و نقص خود بازگشته و حالا پس از صعود به دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا آماده قدرت نمایی در سری آ است. آن ها پس از پیروزی سخت برابر بنونتو در یک بازی پر گل با نتیجه 3-2 در خانه مغلوب سمپدوریا شدند. بیانکونری پس از این شکست در خانه به مصاف بارسلونا رفت و با تساوی بدون گل متوقف شد و پس از آن با بردی قاطع کروتونه را از پیش رو برداشت. آن ها در یکی از تعیین کننده ترین بازی های نیم فصل در سن پائولو ناپولی صدر نشین را مغلوب کردند و طی هفته ای که گذشت موفق شدند در لیگ قهرمانان اروپا المپیاکوس را نیز از پیش رو بردارند تا با خیالی آسوده به مصاف اینتر بروند.

در طرف دیگر اینتر پس از دو سال هفته گذشته دوباره به صدر جدول سری آ راه پیدا کرد. شاگردان اسپالتی در این فصل اگرچه در ابتدا نمایشی خیره کننده نداشتند اما رفته رفته با کسب پیروزی های متوالی به فرم ایده آل خود نزدیک شده اند. آن ها طی چند هفته اخیر ابتدا سمپدوریا را با نتیجه 3-2 از پیش رو برداشتند و سپس ورونا را مغلوب کردند تا در مه آتزا برابر تورینو متوقف شوند. افعی ها پس از تساوی نا امید کننده در برابر 73 هزار نفر این بار آتالانتا را با یک بازی حساب شده بردند و پس از پیروزی برابر کالیاری از لغزش ناپولی استفاده کردند و کیه وو را با نتیجه 5-0 در هم کوبیدند تا در فرمی ایده آل به تورین سفر کنند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۷۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش

تیم فوتبال فاینورد در دیداری که هافبک ایرانی‌اش در اواخر آن به میدان رفت، موفق به کسب سه امتیاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ در چارچوب دیدارهای هفته سی‌‌و‌یکم لیگ دسته اول فوتبال هلند، شب گذشته (پنجشنبه) فاینورد میهمان ایگلز بود و موفق شد میزبانش را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

جفری دی لانگ 25 (گل به خودی)، ایوانوسک 33 و آیاسه یوئدا 69 برای فاینورد گلزنی کردند و تنها گل ایگلز هم در دقیقه 45 توسط اولیور اوردسن رقم خورد.

علیرضا جهانبخش در دقیقه 85 این بازی به میدان رفت و جانشین زننده دومین گل تیمش شد.

فاینورد با این نتیجه 75 امتیازی شد و کورسوی امیدش برای رسیدن به آیندهوون صدرنشین که 84 امتیازی است - در فاصله نتها 3 هفته به پایان فصل - را زنده نگه داشت. اگرچه کار جهانبخش و یارانش برای قهرمانی بسیار سخت است  اما آنها از بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده اطمینان حاصل کرده‌اند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال