Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-01@05:38:31 GMT

اتهام زنی تکراری ترکی الفیصل به ایران

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۰۵۰۶

ترکی الفیصل رییس پیشین سازمان اطلاعات عربستان در جلسه خصوصی سیزدهمین نشست امنیتی «گفت‌وگوی منامه 2017» مدعی شد: ایران به طور آشکار ویرانی‌هایی در شهرهای بحرین ایجادبه گزارش بلاغ، رییس پیشین سازمان اطلاعات عربستان بار دیگر مدعی شد که ایران در امور داخلی کشورهای عربی مداخله می‌کند.

به گزارش الوطن، ترکی الفیصل رییس پیشین سازمان اطلاعات عربستان در جلسه خصوصی سیزدهمین نشست امنیتی «گفت‌وگوی منامه 2017» مدعی شد: ایران به طور آشکار ویرانی‌هایی در شهرهای بحرین ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مدعی شد: واضح‌ترین دلیل برای دخالت ایران در منطقه حمایت آنها از حوثی‌ها است که ویرانی‌های زیادی به وجود آوردند و در نهایت با هم‌پیمان خود علی عبدالله صالح رییس‌جمهور پیشین یمن درگیر شدند.

این مقام پیشین سعودی با طرح ادعاهای واهی و بی‌اساس علیه سپاه پاسداران ایران گفت: ایران در کنار بشار اسد رییس‌جمهور سوریه ایستاد و بیش از نیم میلیون نفر را کشتند.

ترکی الفصیل با متهم کردن ایران به انجام عملیات تروریستی مدعی شد: رویکرد توسعه طلبانه ایران این است که از نظر آنها ایران مسوول یک مذهب مشخص نیست بلکه مسوول تمام مسلمانان جهان است.

به گزارش ایسنا، این مقام پیشین سعودی در حالی ایران را به تروریسم و انجام عملیات ویران‌گر متهم می‌کند که ائتلاف عربی به رهبری عربستان بیش از دو سال و نیم است که کودکان و زنان بی‌گناه یمنی را به قتل می‌رساند و نام این ائتلاف اخیرا در لیست سیاه سازمان ملل قرار گرفت.

مقامات کشورمان همواره تاکید می‌کند که ما هیچ‌گونه دخالتی در کشور های دیگر نداریم و جمهوری اسلامی ایران برای ریشه کن کردن تروریسم تلاش‌های فراوانی کرده است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۰۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکانپور از سازمان غذا و دارو رفت

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد پیکانپور با حکم داوود منظور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه، به عنوان رییس اداره سلامت و رفاه سازمان برنامه و بودجه منصوب شد.

بر همین اساس، باید منتظر جایگزین او در سازمان غذا و دارو بود.

کد خبر 6093764 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • پیکانپور از سازمان غذا و دارو رفت
  • نتانیاهو: دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است | سایه اتهام ارتکاب جنایات جنگی بر سر رهبران صهیونیست
  • طنز تلخ آمریکا؛ با مردم عراق جنگ نداریم(!)
  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری
  • ادعای تکراری وزیرخارجه انگلیس علیه ایران
  • وزیر خارجه انگلیس: ایران منطقه را بی ثبات می کند
  • ادعای تکراری وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • بازداشت فامیل شمخانی به اتهام رشوه ؟
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر