Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@22:22:30 GMT

علی هاشمی قهرمان وزنه بردای جهان تجلیل شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۱۰۱۸

علی هاشمی قهرمان وزنه بردای جهان تجلیل شد

ایلام-علی هاشمی قهرمان وزنه بردای جهان در زدگاه خود یعنی روستای مورت در استان ایلام تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی هاشمی قهرمان ایلامی مسابقات وزنه برداری جهانی در آمریکا که ساعتی پیش  با استقبالی پرشور وارد استان شد در  سالن شهید زارعی شهر چوار و مراسم تجلیل از این پهلوان برگزار شد.

بهروز حیدرزاده مدیر کل ورزش وجوانان استان ایلام در مراسم تجلیل از علی هاشمی هدیه نقدی به ایشان را ده میلیون تومان اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: علی هاشمی با کسب مدال طلای وزنه برداری جهان در کشور آمریکا موفق شدند یک افتخار بسیار خوب هم برای استان و هم برای کشورمان شود.

جوان ایلامی که در آوردگاه وزنه برداری ۲۱۰۷ توانست سنگین ترین وزنه ها را مقهور توان و غیرت مثال زدنی خود کند.

وی در این رقابت ها با بلند کردن وزنه ۱۸۳ کیلوگرم در یک ضرب و ۲۲۱ کیلوگرمی در دوضرب توانست ۲ مدال طلا و یک برنز کسب و برای نخستین بار نام ایلام را در نوک قله رقابت های جهانی به اهتزاز درآورد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۱۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام؛ علی درویشی امروز- پنجشنبه ششم اردیبهشت‌ماه- در بازدید از روند برگزاری کنکور در شهرستان‌های بدره و ملکشاهی اظهار کرد: حدود ۱۵ هزار نفر داوطلب برای پذیرش در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در استان ایلام با هم به رقابت پرداختند که از این تعداد آموزش و پرورش استان متولی برگزاری آزمون پنج هزار و ۹۹۰ داوطلب است.

وی ادامه داد: نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی در روزهای پنجشنبه ششم و جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام اضافه کرد: در شهرستان‌های آبدانان، دهلران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و بدره و در ۴۸ حوزه امتحانی دیگر آموزش و پرورش مجری برگزاری این آزمون است.

درویشی افزود: از پنج هزار و ۹۹۰ نفری که آموزش و پرورش متولی برگزاری آزمون آنها است سه هزار و ۷۲۵ نفر آنها دختر و دو هزار ۲۶۵ پسر هستند.

کد خبر 747983

دیگر خبرها

  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • ۱۴ هزار و ۴۷۹ داوطلب ایلامی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند