Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

بایرن موفق شد با تک گل ویدال در دیداری دشوار فرانکفورت را مغلوب کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کلیپی از خلاصه بازی تیم های فرانکفورت و بایرن مونیخ در بازی های بوندسلیگای آلمان ۱۸ آذر ۹۶ که این بازی با برتری ۱-۰ بایرن مونیخ به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایرن در دیداری که تنها یک ضربه به داخل چارچوب و یکی بیرون چارچوب داشت، با تک گل ویدال فرانکفورت را مغلوب کرد.

در ۲۰ دقیقه ابتدایی توپ و میدان بیشتر در اختیار فرانکفورت بود و بایرن قادر به ساختن موقعیت نبود اما این تیم در دقیقه ۲۰ به گل رسید.

جاشوا کیمیچ از جناح راست پا به توپ شد و ارسال مواج او در گوشه محوطه با ضربه سر دقیق ویدال همراه بود تا بایرن موفق به زدن گل اول شود.

در دقیقه ۲۷ کینگزلی کومان با حرکتی انفرادی و دیدنی می توانست اختلاف را ۲ برابر کند اما ضربه او با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. ۲ دقیقه بعد بارکوک اولین فرصت جدی تیم میزبان را ایجاد کرد اما ضربه این بازیکن با بی دقتی به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۰ و روی حرکت تمرین شده بازیکنان فرانکفورت، ویلمز فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما حرکت با عکس العمل اشتارک همراه بود.

در اواخر نیمه اول ویدال می توانست برای دومین بار دروازه فرانکفورت را باز کند اما ضربه زیبای او با عکس العمل فوق العاده هاردکی همراه بود تا ۴۵ دقیقه اول با همان برتری ۰-۱ بایرن به اتمام برسد.

با شروع نیمه دوم، فرانکفورت تلاش زیادی برای جبران نتیجه داشت اما عملکرد منسجم خط دفاعی و میانی بایرن به آنها اجازه خلق موقعیت را نداد.

هرچه از نیمه دوم گذشت، بازی کسل کننده تر دنبال شد و نه بایرن میلی به هجوم نشان می داد و نه فرانکفورت توان ساختن فرصت داشت. در دقیقه ۷۲ قاضی میدان حکم به اخراج وولف داد اما با تکنولوژی بازبینی صحنه حکم به کارت زرد تغییر یافت.

در دقایق پایانی بایرن ۲ ضربه ایستگاهی در موقعیت خوب به دست آورد که از هیچکدام به خوبی استفاده نکرد تا در نهایت با همان تک گل ویدال فرانکفورت را مغلوب کنند.

پارس فوتبال شما را به تماشای این کلیپ دعوت می کند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۱۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم هری کین به آینتراخت فرانکفورت از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت)

هری کین گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند.

دانلود (3MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم
  • خوش‌بینی بایرن مونیخ از رسیدن جمال موسیالا به بازی مقابل رئال مادرید
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • گل دوم هری کین به آینتراخت فرانکفورت از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت)
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت